שתף קטע נבחר

שמעון אבוחצירה: "ככה חוזרים ובגדול"

חלוץ ק"ש שב מפציעה וכבש צמד ב-1:3 על סכנין ברבע גמר הגביע: "חסר לנו תואר וזה גביע, אנחנו צריכים ללכת עד הסוף"

שמחה אדירה הייתה אמש (ג') בחדר ההלבשה של קריית שמונה לאחר הניצחון 1:3 על בני סכנין שהעלה את הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה בפעם השנייה ברציפות. שחקני האלופה רקדו ושרו, והשמחה הזכירה את הזכייה ההיסטורית מאשתקד באליפות. בקבוצה הצפונית מאמינים שביכולתם לסיים גם את העונה הנוכחית עם התואר האחרון שחסר לה בארון.

 

כוכב הניצחון היה החלוץ שמעון אבוחצירה, ששב מהיעדרות של חודש וחצי בשל פציעה, נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה בפיגור 1:0, כבש צמד והראה כמה הוא חסר לאלופה. אבוחצירה אמר ל-ynet ספורט: "ככה חוזרים ובגדול, תודה לאל. אני צריך להגיד תודה לכל הצוות שחיכה לי ותמך בי, שמח שהגולים שלי עזרו לקבוצה. להיות בחוץ זה לא קל".

 

על חלום הזכייה בגביע, אמר החלוץ: "חסר לנו תואר וזה גביע. אני מאמין בי ובחברים שלי, אנחנו קבוצה איכותית וצריכים ללכת עד הסוף. אנחנו קבוצה מאוד טובה שיכולה לנצח כל קבוצה. נצטרך להמשיך במומנטום הזה עד הסוף".

 

אבוחצירה מאוד רוצה לזכות לזימון מאלי גוטמן לקראת המשחק מול פורטוגל ואמר: "הנבחרת תמיד הייתה בליבי. הלוואי והמאמן יזמן אותי, זה הטופ של כדורגלן, גם אם זה יהיה באמצע הלילה אני אבוא".

 

קריית שמונה חוגגת בסכנין. גם המאמן ברק בכר זכה לשבחים (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
קריית שמונה חוגגת בסכנין. גם המאמן ברק בכר זכה לשבחים(צילום: זהר שחר)

 

הקשר דארקו טאסבסקי שוב הוכיח כי מדובר באחד הזרים האיכותיים שנחתו בישראל. הקשר בישל פעמיים וזכה למחמאות מהצוות המקצועי בסיום.

הבעלים איזי שרצקי שיבח את שחקניו בסיום על ההקרבה, וגם המאמן ברק בכר זכה לשבחים על היכולת שהקבוצה מציגה בשבועות האחרונים.

 

שחקני ק"ש יזכו היום ליום חופש ומחר ישובו לאימונים לקראת משחק הליגה בשבת מול הפועל תל אביב במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון, במה שיהיה קרב ישיר על המקום השלישי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זהר שחר
אבוצירה מקבל ברכות מחבריו
זהר שחר
מומלצים