שתף קטע נבחר

צילום: אלי אלגרט

רוח אלוהים בקאמפ נואו / טור

לרוב מילותיי שקולות אבל נהניתי מהמשחק הזה כמו שלא נהניתי מכדורגל מעולם. לא יהיה כמו מסי, הוא גדול מהמשחק. ברצלונה? הטובה בהיסטוריה. אבי נימני היה בקאמפ-נואו ונותר פעור פה

מזג אוויר מדהים היה הערב בקאמפ נואו, פתיחת המשחק הייתה מושלמת עם הבקעת שער מהיר אפילו מוקדם יותר מהמתוכנן על ידי מלאך בסגול בלי כנפיים שעליו נתעכב בהמשך.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הגעתי שעה וחצי לפני המשחק ומיד הרגשתי לפי הטירוף של הקהל

 בכניסה לאצטדיון וההיסטריה בעליית השחקנים לכר הדשא שהולך ומתבשל כאן משהו יותר טעים ממה שכנראה אפשר לעכל.

 

המחצית הראשונה הייתה אחת ההצגות הבאמת גדולות שזכורות לי על מגרשי הכדורגל, שליטה מוחלטת של בארסה שכללה הכתבת קצב המשחק ומהלכי כדורגל מהפנטים שלא זוכים לראות במעמדים שכאלה תחת לחץ.

 

וייה. החלטה חכמה של רואורה (AFP) (AFP)
וייה. החלטה חכמה של רואורה(AFP)

 

ג'ורדי רואורה עשה בחוכמה כשעלה עם דויד וייה ופדרו בחלק הקדמי והפך את בארסה לסופר מסוכנת ומהירה בהתקפה. מילאן למרות הגנה מעובה וצפופה לא הצליחה למצוא פתרונות להתקפה הקטאלונית. בארסה לימדה אותנו שיעור מאלף בלחץ בחצי המגרש של מילאן דווקא על ידי שחקני החלק הקדמי שהתנפלו בטירוף וחילצו אינספור כדורים משחקני מילאן הנפעמים. 

 

תוכנית המשחק עבדה בצורה מושלמת, שער מוקדם של מסי ולאחר מכן שליטה מוחלטת של בארסה על כר הדשא. בתווך, הייתה גם הזדמנות מדהימה של ניאנג הצעיר והמוכשר אך חסר הניסיון במעמדים הללו שהגיע למצב של אחד על אחד מול ואלדס עקב טעות חמורה של חוויאר מסצ'ראנו. ניאנג בעט לקורה ופיספס את הזדמנות חייו. שתי דקות לאחר מכן שוב פעולה חדה וגאונית של הפרעוש סידרה לבארסה 0:2 לפני המחצית.

 

מסי. לא יהיה כמותו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מסי. לא יהיה כמותו(צילום: AFP)
 

המחצית השנייה נמשכה בבליץ מדהים של בארסה והתאפיינה בעיקר בלחץ מושלם בחצי המגרש של מילאן ממנו נבע השער השלישי של דויד וייה שסיים במיומנות מרשימה. אין ספק

שמילאן מבחינתה עשתה את המקסימום המירבי עם סגל צעיר ומבטיח, אך לא יכלה לקבוצה הטובה בהיסטוריה לדעתי שהיום הגיעה לשיאה במאני טיים אמיתי עם שחקן שאין ולא יהיה כמותו.

 

מסי, לא נעים לומר, גדול מהמשחק וכל שניה שיש לעולם הכדורגל להנות ממנו זו מתנה שתיזכר לעד. אני לא נוטה להתלהב בדרך כלל ומילותיי שקולות אלא שהיום נהניתי מכדורגל כמו שלא נהניתי מעולם, אני מקווה שבעתיד אזכה לראות משהו קרוב לזה, לצערי בארסה העמידה הערב רף חסר תקדים של יכולת שכדי לנפץ אותו צריך להיות הרבה מעבר לבן אנוש.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
החגיגה של ברצלונה
צילום: Gettyimages
מומלצים