שתף קטע נבחר

נקבעו משחקי חצי גמר הפלייאוף

מטה אשר ומכבי ת"א יהנו מיתרון הביתיות מול הוד השרון והפועל ירושלים בחצאי הגמר. בדרבי בין המאמנים של משפחת נצר ניצח זוהר

מכבי ת"א נגד מכבי הוד השרון, ומטה אשר/עכו נגד הפועל ירושלים - אלה משחקי חצי גמר הפלייאוף בכדורעף, שיפתחו בשבוע הבא בסידרת הטוב מ-5. כך נקבע הערב (ג') במחזור הנעילה בו הבטיחה האלופה מכבי ת"א את המקום השני, וכמו מטה אשר, תהנה מיתרון הביתיות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מכבי ת"א ניצחה בחוץ את מנשה/חדרה/עמק חפר 3:0 (25:23, 25:18, 25:20) במשחק בו הצטיינו סנדרו סילבה ואמיר וינרסקי. זוהר ניצח את האח יניב בדרבי המאמנים של משפחת בר נצר. “חשוב שהצגנו יכולת טובה לקראת חצי גמר הפליי אוף. עכשיו העונה מתחילה מחדש, ואנחנו חייבים להתעלות כדי לעלות לגמר", אמר מאמן מכבי ת"א זוהר בר נצר.

  

זוהר בר נצר. ניצח בדרבי האחים  (צילום: דרור עינב) (צילום: דרור עינב)
זוהר בר נצר. ניצח בדרבי האחים (צילום: דרור עינב)

 

מכבי ת"א סיימה במקום השני והקדימה את הוד השרון, שסיימה שלישית. הוד השרון ניצחה בחוץ את הפועל כפר סבא 3:1 (25:23, 25:22, 20:25, 25:10), לאחר שכפ"ס נתנה פייט בשלוש מערכות. הצטיינו: טמיר הרשקו (הוד השרון) ונתי אוחנה (כפ”ס).

 

הפועל מטה אשר/עכו, שהבטיחה זה מכבר את המקום הראשון, ניצחה בחוץ את אליצור כרמיאל 3:0 (25:21 ,25:14, 25:14). הצטיין: סלבה בצ'קלה.

 

דודצקין ממטה אשר. הצפוניים שלטו בליגה  (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
דודצקין ממטה אשר. הצפוניים שלטו בליגה (צילום: עוז מועלם)

 

העונה הרגילה הייתה בשליטתה של מטה אשר, שהפסידה רק משחק אחד. אליצור כרמיאל סיימה עונה שלמה בלי ניצחון. יו"ר ומנג'ר כרמיאל, יצחק קפלן: “אני מזהיר את ראשי האיגוד שיעשו מעשה. אם לא יגדילו את הליגה לעשר קבוצות, הכדורעף ייעלם. יש כדורעף בעילבון, בקריית אתא, צריך לתת להם את הבמה המרכזית".

 

כאמור ארבע הראשונות יתמודדו על האליפות, בעוד הקבוצות שסיימו במקומות 5-7 יתמודדו בבית תחתון בשיטת ליגה, כך שלכרמיאל עדיין יש סיכוי להינצל מירידה.

 

טבלה סופית: 1. מטה אשר 51 נק' 2. מכבי ת"א 39 נק' 3. ה.השרון 37 נק' 4. ירושלים 24 נק' 5. כפ"ס 18 נק' 6. מנשה/חדרה 17 נק' 7. כרמיאל 3 נק'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
מכבי תל אביב כדורעף
צילום: יובל חן
מומלצים