שתף קטע נבחר

מחיר ההקרבה / טור

יש מחיר להקרבת משחקים בליגה, השאלה כמה הוא כואב. ולדייויד בלאט זה כואב. התכנון לטווח ארוך מתנגש עם המסורת המכבית. עידו אשד על הפסד הצהובים לנתניה

המאמן הראשון שהעז להציע לשמעון מזרחי שמותר להפסיד משחקי ליגה למען אירופה היה וינקו ילובאץ' ב־‭.1998‬ מאז זרמו הרבה קבוצות ביד־אליהו, ובעונת ‭2007/8‬ מכבי הפסידה תשעה משחקי ליגה (ארבעה ברציפות) בעונת הקטשרף, והפסידה את האליפות לחולוניה, אבל גם הגיעה לגמר היורוליג.

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

יש מחיר להקרבת משחקים בליגה, השאלה כמה הוא כואב. ולדייויד בלאט זה כואב. והוא סר וזועף, על שחקנים שעושים שטויות, על השופטים ששורקים נגדו, על גור שלף שמנסה להעיר לשחקן בלי רשותו, ואפילו על קילינגסוורת'. ככה זה כשיש פתאום סיכוי לעלות להצלבה, וצריך להביס את חימקי ולנצח באתונה. הלחץ עולה, והתכנון לטווח ארוך מתנגש עם המסורת המכבית של לנצח בכל משחק. אבל תפסת מרובה - כנראה לא תפסת.

 

בפתיחה שון ג'יימס נח בפרוכת של קטיפה, כאתרוג לקראת ערב החג ביום חמישי. אסור לגעת. לוגן וסמית' מתחילים על הספסל עם הידית

 בתוך דלי קרח כדי לחדש את המחסנית. אחרי 15 שלשות באיסטנבול, 4 שלשות אתמול. בלי השלשות ובלי ג'יימס, מכבי היא ככל הקבוצות. גם החוק הרוסי מעיק, 57 דקות לישראלים באיסטנבול, 90 אתמול.

 

לוגן וסמית' שיחקו מעל 30 דקות, מכבי התעצבנה, התעייפה, וגם הפסידה בלי שהובילה פעם אחת. דין רודף. ככה עלולים להיראות משחקים נוספים בליגה, אם מול בלאט ינהלו אותם מאמנים נבונים ואמיצים כמו דני פרנקו, שדוחפים פנימה וסוגרים את הקשת. את הפרחים צריכים בנתניה לשלוח בכלל למוטי אמסלם מאילת, שהפעיל חוק ישן באיגוד ומנע מפרנקו להחליף את מורגן בזר אחר, וזה סידר לו אמש ניצחון ראשון בקריירה על מכבי. פרנקו היה קונה את הצרות של מכבי, הוא רק רוצה פלייאוף עליון.

 

כל ניצחון חשוב. מזרחי (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
כל ניצחון חשוב. מזרחי(צילום: טל שחר)

 

אבל למכבי יש פור על הליגה, יתרון ביתיות בפלייאוף מובטח, אז אם כבר להקריב משחקים, אפשר ללכת עד הסוף ולתת לילדים לשחק. מה

 כבר יש להפסיד בלהריץ קצת את איתי שגב ועידן זלמנסון? לקחת סיכון בשביל רווח עתידי. גם ככה אתה מפסיד. אבל המסורת, המסורת‭...‬

 

ייתכן שאם מכבי הייתה מתייחסת נכון לליגה מאז פתיחת הטופ־‭,16‬ היו נמנעים הפסדי הבית הצמודים לקאחה ואולימפיאקוס, וכבר היום היא הייתה עושה צעד וחצי להצלבה. אבל עכשיו שניים אחורה. סקובידו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים