שתף קטע נבחר

גביע: הכח חזרה מפיגור וגברה על קרית אתא

למרות שער מפתיע של אסי אברהמי בדקה ה-25, הצליחו חניכיו של דודו דהאן חזור למשחק וניצחו 1:2 בזכות שער של ברק בדש בדקה ה-86. דהאן: "לא הופתעתי מהמשחק הצמוד"

זה הלך קשה, אולי אפילו קשה מהצפוי, אבל הכח עמידר רמת גן הצליחה בסופו של יום להעפיל לרבע גמר גביע המדינה. הסגולים של דודו דהאן גברו היום (ג') 1:2 בחוץ על עירוני קרית אתא, במפגש בין הקבוצות שמדורגות במקום האחרון בשתי הליגות הבכירות.

 

דווקא הקבוצה הצפונית היתה זו שעלתה ראשונה ליתרון מראשו של אסי אברהמי בדקה ה-25. הפתעה? סינדרלה תורנית? לא אם אתם שואלים את הכח, שהגיבה עם צמד שערים עד לסיום. ג'וזף נאופור הישווה בדקה ה-49 ואילו ברק בדש הכריע את ההתמודדות, שלוש דקות לשריקה.


ישראל ראש. הכח לא היתה רחוקה מהארכה (אלי אלגרט)

 

רוני דורה: "יש תחושה של אכזבה"

דודו דהאן, מאמן הכח עמידר ר"ג, שקבוצתו התעסקה יותר השבוע ב'פרשת התחתונים', מאשר בכדורגל, היה מרוצה בסיום וגילה כי לא היה מודאג משער הפיגור אותו ספגה קבוצתו. דהאן אמר: "לא הופתעתי מהמשחק שהיה יחסית צמוד. אני יודע שקרית אתא קבוצה טובה וחזקה למרות שהיא לא ממש מצליחה בליגה".

 

"במחצית נתתי לשחקנים את השקט, הם היו צריכים את זה וידעתי שבסוף הכדורים ייכנסו. זו שנה שנייה שאנחנו ברבע הגמר, אני מקווה שהפעם נעבור את השלב הזה. נקווה שנגריל משחקים טובים ושנצליח למנף את התוצאות מהגביע גם בליגה".

 

המנהל המקצועי של קרית אתא, רוני דורה, סיכם: "יש תחושה של אכזבה כי ספגנו שער 2 דקות לסיום. לא נפלנו מהכח וגם אחרי שהם הישוו יכולנו להבקיע שער שני ושלישי שהיה מסדר לנו ניצחון. כשמקבלים שער כל כך קרוב לסיום קשה להרים את הראש ובגלל זה לא ראינו את הקבוצה מנסה להשוות. מקווה שנצליח ב-10 מחזורים שנותרו ונעשה דברים יפים בליגה".


דודו דהאן: "נתתי לשחקנים את השקט" (צילום: עדי סרדס)

 

מהלך המשחק

דקה 9: דווקא קרית אתא הגיעה להזדמנות הממשית הראשונה. אבדניר אמשבו בעט חלש מתוך הרחבה, ז'וסלן מאייבי קלט ללא שום בעיות.

דקה 16: קארים לוקמן היה יכול לעלות את הכח ר"ג ליתרון, אבל הנגיחה שלו מחמישה מטרים נעצרה במשקוף.

דקה 25: גול! 0:1 לקרית אתא. אסי אברהמי הדהים את הכח, כאשר נגח לרשת.

 

דקה 49: גול! 1:1. הלחץ של הכח עמידר רמת גן בפתיחת המחצית המחצית השנייה השתלם. ג'וזף נאופור הכניע בנגיחה את שגיא שטראוס והשווה.

דקה 56: עומר רפס שלח כדור נהדר לברק בדש, אולם האחרון בעט, ממצב קורץ, מעל השער.

דקה 86: גול! 1:2 להכח. בדש כיפר על ההחמצה, כששלוש דקות לסיום השתלט על כדור ברחבה, נגח פנימה וכבש את השער היקר בהתמודדות.


ברק בדש חוגג עם דודו דהאן. שער דרמטי (צילום: ראובן שוורץ)

 

הרכבים

קרית אתא: שגיא שטראוס; נידל שלאטה, ערן סספורטס, מאור סיסו, קובי דנינו; אסי אברהמי, כפיר דר, אבדניר אמשבו, רותם שמול; עמנואל אמנגואה, שי דהאן.

 

הכח עמידר: ז'וסלן מאייבי; חיים פונטרמולי, ישראל ראש, איתן טיבי, קארים לוקמן; מייקל טאקורה, תמיר פור, גל לוי, עידן ויצמן; ג'וזף נאופור, ברק בדש.


פורסם לראשונה 17/03/2009 13:52

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עידן וייצמן, הכח ר"ג
צילום: אלי אלגרט
מומלצים