שתף קטע נבחר

איטליה: 0:1 דרמטי ליובה, הפסד מפתיע לנאפולי

90 דקות של לחץ על השער של קטאניה השתלמו בתוספת הזמן, כשעמנואל ג'יאקריני כבש שער ניצחון דרמטי והגדיל את הפער של יובה בצמרת ל-9 נקודות. נאפולי התרחקה מהפסגה עם 2:0 בקייבו, סיינה ניצחה את פאלרמו 1:2 בקרב התחתית

מזל של אלופים? יובנטוס באה, נלחמה, הזיעה, וגם הצליחה לנצח בדרמטיות את קטאניה 0:1, במסגרת המחזור ה-28 של הליגה האיטלקית. האלופה נהנתה בנוסף מהפסד מפתיע של נאפולי, 2:0 בקייבו, והגדילה את הפער בצמרת הסרייה A לתשע נקודות.

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כאמור, במשך 90 דקות החבורה של אנטוניו קונטה איימה על השער אבל לא מצאה את הרשת של קטאניה. דקה בתוך תוספת הזמן הגיע שער הניצחון המתוק: פול פוגבה הצעיר והמוכשר הגביה משמאל, ההגנה האורחת התבלבלה בהרחקה ועמנואל ג'יאקריני היה שם בשביל לבעוט מקרוב פנימה. שלוש נקודות חשובות ליובה, אולי אפילו שער של אליפות.

 

עמנואל ג'יאקריני נותן ליובה 0:1 דרמטי. מזל של אלופים? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
עמנואל ג'יאקריני נותן ליובה 0:1 דרמטי. מזל של אלופים?(צילום: AFP)

 

החדשות הטובות המשיכו להגיע ליובה גם מקייבו: כבר בדקה ה-12 בוקארי דראם הדהים את אדינסון קבאני וחבריו עם פצצה נהדרת מ-27 מטרים,

לשוער מורגן דה סנקטיס לא הייתה תשובה. בדקה ה-43 נקבעה תוצאת המשחק, כשניקולאס פריי בישל לסיריל תראו את השני. ניצחון חשוב לקייבו ששומרת על פער בטוח מהקו האדום, נאפולי באיבוד נקודות קריטי בצמרת.

 

בקרב התחתית של המחזור ה-28, פאלרמו איבדה יתרון והפסידה בביתה 2:1 לסיינה. אנסלמו כבש ראשון לפאלרמו (44), אבל אינוסנט אמגארה (51) ואלסנדרו רוסינה (72, פנדל) הפכו לסיינה. קליארי גברה בביתה 1:3 על סמפדוריה: סגונדו איברבו חגג עם שלושער (18, 52 ו-72), מקסי לופז צימק בתוספת הזמן.

 

קייבו חוגגת על חשבון נאפולי (צילום: EPA) (צילום: EPA)
קייבו חוגגת על חשבון נאפולי(צילום: EPA)

 

פארמה דרסה את טורינו 1:4. מריו סנטנה העלה את האורחים ליתרון

(56), אבל אז הגיע אמורי קראבליו דה אוליביירה (77, 84 ו-90) עם שלושער אדיר, ניקולה סנסון (80) הוסיף אחד.

 

אינטר שבמקום הרביעי הייתה יכולה להתקרב מרחק נק' ממילאן שבמקום השלישי, אבל הנראזורי הפסידו 1:0 בבית לבולוניה. אלברטו ג'ילרדינו (57) כבש.

 

פיורנטינה עלתה למקום החמישי על חשבונה של לאציו, אחרי שניצחה את האחרונה בחוץ 0:2. סטיבן ג'ובטיץ' (20) ואדם לייצ'יץ' (50) כבשו.

 

גרמניה: האנובר ופרנקפורט נפרדו בתיקו מאופס במסגרת המחזור ה-25 של הבונדסליגה. ארטג'ומס רודנבס העניק להמבורג 0:1 בחוץ על שטוטגארט.

 

צרפת: השנייה והשלישית, ליון ומארסיי, סיימו בתיקו 0:0 במסגרת המחזור ה-28. התיקו הזה שירת בעיקר את פ.ס.ז', שמוליכה בפסגה ביתרון של 4 נק' על ליון.

 

תוצאות נוספות:

ניס - מונפלייה 0:2

בורדו - באסטייה 0:1

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
מירקו ווצ'יניץ' מול קטאניה
צילום: AFP
מומלצים