שתף קטע נבחר

ספרד: צמד לרונאלדו, 1:2 לריאל על סלטה ויגו

מחזור 27: הקשר הפורטוגלי בכושר שיא לקראת המסע לישראל. רונאלדו כבש פעמיים (61 ו-72 בפנדל), הבלאנקוס רשמו ניצחון ליגה חמישי ברציפות ועלו למקום השני. 0:1 לאתלטיק בילבאו על ולנסיה. סוסיאדד ניצחה את אתלטיקו מדריד

כמה טוב שיש כריסטיאנו. אחרי צמד הניצחונות על ברצלונה והעליה לרבע גמר הצ'מפיונס, ריאל מדריד גברה הערב (ראשון) 1:2 על סלטה ויגו, במסגרת המחזור ה-27 של הליגה הספרדית.

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

על הניצחון חתום האיש החם בכדורגל העולמי - כריסטיאנו רונאלדו, שאמור להגיע לאצטדיון ר"ג ב-22 במרץ יחד עם נבחרת פורטוגל. CR7 העלה את ריאל ליתרון בדקה ה-61 לאחר עירבוביה ברחבת סלטה ויגו, אבל השוויון המפתיע הגיע אחרי שתי דקות בלבד, מרגלי איאגו אפס. בדקה ה-72 קאקה הוכשל ברחבה, ורונאלדו שוב אמר את המילה האחרונה עם בעיטה מדויקת. ריאל ממשיכה לדהור וטיפסה למקום השני בעקבות הפסדה של אתלטיקו מדריד.  

 

רונאלדו במבט של "אל תגידו שלא הזהרתי" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
רונאלדו במבט של "אל תגידו שלא הזהרתי"(צילום: רויטרס)

 

0:1 לאתלטיק בילבאו על ולנסיה

מזה זמן ממושך לא השיגה אתלטיק בילבאו שני ניצחונות רצופים בליגה הספרדית. היום (א') היא הצליחה לעשות את זה כאשר גברה 0:1 בבית על ולנסיה במחזור ה-27 והקלה במעט את הלחץ על המאמן מרסלו ביילסה.

 

הכישרון הצעיר איקר מוניאין, שהעונה מתקשה לחזור על היכולת האדירה אותה הפגין אשתקד, כבש בבעיטה אדירה לרשת העליונה את השער היחיד במשחק בדקה ה-79. היה זה הניצחון התשיעי העונה של הקבוצה הבאסקית.

 

טינו קוסטה מוולנסיה עם אנדר איטורספה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
טינו קוסטה מוולנסיה עם אנדר איטורספה(צילום: AFP)

 

לא היה זה הארוע היחיד במשחק. בדקה ה-36 שיגר איבאי גומז מבילבאו כדור חופשי אדיר שפגע במשקוף. בתחילת המחצית השניה תקפה ולנסיה

בנסיונות להשוות, אבל שוער המארחת גורקה איראיסוס הצטיין ומנע מקבוצתו ספיגה, בעיקר במצבים אליהם הגיע סופיאן פייגולי.

 

את ההחמצה של המשחק רשם בדקה ה-83 המחליף של ולנסיה, רוברטו סולסאדו. הוא קיבל כדור רוחב מג'ונאס גונסאלבש, אבל שלח בעיטה רשלנית ממטר וחצי מעל למשקוף. בעקבות זאת איבדה קבוצתו נקודה חשובה במאבקי הצמרת. המפסידה חסרה במשחק את שני שחקניה הפצועים של נבחרת פורטוגל - המגן הימני ז'והאו פריירה והבלם ריקרדו קוסטה.

 

תוצאות נוספות: לבאנטה וחטאפה סיימו ב-0:0. אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד 1:0, (צ'אבי פרייטו, 53).


פורסם לראשונה 10/03/2013 15:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
רונאלדו ופפה חוגגים
צילום: AFP
מומלצים