שתף קטע נבחר

חוג אוהדי הפועל עכו נפגש עם ראש העיר

האוהדים התרשמו מאוד מדבריו של לנקרי, שהבהיר להם בצורה חד משמעית: "אם ציון ויצמן יתפטר מההתאחדות לכדורגל, ונוכל להכניס מישהו מהעירייה שיבקר על הכספים, אעביר ממחר בבוקר כסף לקבוצה"

ראשי חוג אוהדי הפועל עכו נפגשו הערב (ג') עם ראש העיר שמעון לנקרי, במטרה לשכנע את האחרון לחזור ולהעביר כספים לקבוצה. את הפגישה יזמו האוהדים שהתרשמו מאוד מדבריו של לנקרי, שהבהיר להם בצורה חד משמעית: "אם ציון ויצמן יתפטר מההתאחדות לכדורגל, ונוכל להכניס מישהו מהעירייה שיבקר על הכספים, אעביר ממחר בבוקר כסף לקבוצה". אוהדי הקבוצה הודו ללנקרי וכינו אותו : "האוהד מספר אחד של עכו".

 

עוד כדורגל ישראל ב-ynet ספורט:

 

מעירית עכו מסרו בתגובה: "קבוצת הפועל עכו, ללא תמיכתה של העירייה בעשור האחרון, עם כל הכבוד למנהליה, לא הייתה מגיעה לליגת העל, וכנראה שגם לא לליגה הלאומית. כך שכל מי שמנסה להטיל דופי בהנהלת העירייה ו/או מנסה לייחס לעירייה ולעומד בראשה קשר למצבה של הקבוצה טועה ומטעה, וסיבותיו עימו. ראש העיר עכו אוהד את הקבוצה וימשיך ללוותה גם בעתיד".

 

בתוך כך, עכו ממשיכה בהכנותיה למשחק הקריטי של המועדון בשבת מול הפועל ר"ג. בעכו יודעים שמידה והקבוצה לא תצילח לחזור עם נקודות, סיכוייה לשרוד בליגה יהיה קטנים מאוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שמעון לנקרי
צילום: דורון גולן
מומלצים