שתף קטע נבחר

מראדונה: "מסי נהדר, אני הגדול בכל הזמנים"

מספר 10 האגדי חזר לאיטליה אחרי 8 שנים וירה לכל הכיוונים במסיבת עיתונאים חגיגית: "מסי לא נגע בכדור מול מילאן. פלה? איך אפשר להשוות בינינו? בתקופה שהוא שיחק כדורגלנים עמדו על המגרש". צפו בקבלת הפנים שהעניקו לו אוהדי נאפולי

דייגו ארמנדו מראדונה חזר לאיטליה אחרי 8 שנים וזכה לקבלת פנים מלכותית מאוהדי נאפולי, שזוכרים לו חסד נעורים. מספר 10 האגדי התייצב בארץ המגף על מנת להגיע להסדר עם רשויות המסים על חוב ענק של 30 מיליון אירו מהתקופה בה שיחק בסרייה A ולרגל המעמד כינס מסיבת עיתונאים בה דאג, איך לא, למספר כותרות מפוצצות - בין היתר על ליונל מסי ויריבו הגדול פלה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"מסי? הוא לא נגע בכדור נגד מילאן. אני מקווה שהוא יצליח להוביל את נבחרת ארגנטינה לזכייה בגביע העולמי, אך זה לא יהיה קל. הוא ילד נהדר וכדורגלן נהדר, אבל לדעתי אני הגדול ביותר ששיחק את המשחק", אמר דייגו.

 

צוחק על כולם. מראדונה, היום במסע"ת (צילום: AP) (צילום: AP)
צוחק על כולם. מראדונה, היום במסע"ת(צילום: AP)

 

לאחר שסיים עם מסי, התפנה מראדונה לפלה שלטענתו "מדבר שטויות בכל פעם שהוא לוקח את הכדורים הלא נכונים". הארגנטיני המשיך ועקץ: "איך אפשר בכלל להשוות ביני לבינו? אמא שלי תמיד אמרה שאני חזק יותר מפלה ושבתקופתו הוא שיחק נגד כדורגלנים שלא זזו על המגרש".

 

 

גם חאבייר פאסטורה, קשרה הארגנטיני של פריז סן ז'רמן, לא הצליח לחמוק מלשונו של דייגו. "אם הוא שווה 45 מיליון אירו, אז עליי לא ניתן היה להדביק תג מחיר", אמר.

 

 

על הסיבה שבגינה הגיע לאיטליה, אמר הארגנטיני: "אני רוצה לחזור לנאפולי עם הנכד שלי ולהראות לו את כל מה שסבא שלו עשה כאן. כדי שיראה שזוכרים את סבא שלו בגלל הדברים הטובים - ולא כמעלים מס. אני מאמין בצדק ומבקש מהרשויות שיתנו לי להגיע לאיטליה ולטייל בה באופן חופשי. אחרי הכל, לא רצחתי אף אחד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
דייגו מראדונה
צילום: רויטרס
מומלצים