שתף קטע נבחר

רוני אוסאליבן חוזר לסנוקר: "היה לי משעמם"

אלוף העולם בסנוקר הודיע על סיום ההפסקה הארוכה שלקח מהמשחק וינסה להגן על תארו באליפות העולם באפריל: "אני חלוד מאוד, ייתכן ואובס שם"

הוא חוזר. חדשות מצוינות לחובבי הסנוקר, אלוף העולם, רוני אוסאליבן הודיע היום (ג') כי הוא מסיים את ההפסקה הארוכה שלקח מהספורט וינסה להגן על תארו באליפות העולם שתיפתח באפריל.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

אוסאליבן בן ה-37, שיחק רק משחק אחד העונה לפני שהודיע בנובמבר כי לא יחזור לשחק העונה בשל סיבות אישיות. כעת כאמור הוא חזר בו. "השתעממתי, הגיע הזמן לחזור", אמר אוסאליבן והוסיף, "אני הולך אל הלא נודע, יכול להיות שאובס באליפות העולם. אני חוזר כי אני פשוט צריך לעשות משהו, ממש ככה. הייתי קם בבוקר וכל מה שהייתי עושה זה ללכת לאכול ארוחת צהריים".

 

רוני אוסאליבן לאחר הזכייה באליפות העולם בשנה שעברה (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
רוני אוסאליבן לאחר הזכייה באליפות העולם בשנה שעברה(צילום: GettyImages)

 

"הרוקט" נחשב לאחד השחקנים המהנים ביותר לצפייה בשל סגנון המשחק ההרפתקני והמהיר שלו. עם זאת, הוא סבל במהלך הקריירה שלו ממשברים אישיים רבים כמו התמכרויות וליקויים נפשיים אשר פגעו בהישגיו.


"אני לא עושה את זה בשביל הכסף", הבהיר אוסאליבן, "אני מרגיש רענן, אני לא רואה בסנוקר כמשהו שקשה לי לעשות מנטאלית או פיזית, זו העבודה שלי ואני רגיל אליה. ידעתי שלא אוכל להיות בחוץ יותר מדי זמן, ידעתי שברגע שהראש שלי יתנקה, אני אחזור".

 

אוסאליבן. השחקן הכי מרתק בענף (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
אוסאליבן. השחקן הכי מרתק בענף(צילום: GettyImages)

 

על הכושר הנוכחי שלו סיפר אוסאליבן: "שיחקתי שלושה או ארבעה משחקי

 אימון. אני עדיין מכניס כדורים היטב, אבל המשחק שלי חלוד מאוד. לא התנסיתי בהרבה סיטואציות שונות של המשחק הרבה זמן. זה יהיה קשה לחזור, שולחנות המשחק כיום מהירים ולא שיחקתי עליהם זמן רב".

 

אוסאליבן זכה בשנה שעברה באליפות העולם בפעם הרביעית בקריירה שלו לאחר שגבר 12:18 בגמר על אלי קארטר ומיד לאחר מכן הבהיר כי ברצונו לקחת הפסקה של חצי שנה מהמשחק. למרות שנשאר למקום ה-24 בדירוג העולמי, הוא יגיע לאליפות כמדורג מס' 1 כאלוף מכהן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: GettyImages
רוני אוסאליבן. הרוקט חוזר
צילום: GettyImages
מומלצים