שתף קטע נבחר

תמיר כהן עשוי לעזוב, דוידוביץ' עלול לפרוש

קשרה של מכבי חיפה מחזיק בחוזה לעונה הבאה אך ייתכן ויגיע להסכם פרידה אם לא יקבל דקות משחק. השוער יתלה את הכפפות אם ימשיך לסבול מכאבים. טוואטחה עשוי לפתוח במדי הנבחרת מול פורטוגל

בדרך החוצה? קשרה של מכבי חיפה, תמיר כהן והשוער, ניר דוידוביץ' עשויים שלא להמשיך בקבוצה בעונה הבאה כשהאחרון אף עלול לפרוש מכדורגל.  

 

עוד ב-ynet ספורט:

כהן שהחלים מפציעה ולא נכלל בסגל במשחקים האחרונים, מחזיק בחוזה גם לעונת הבאה בגובה של 1.5 מיליון ש"ח, אך אם לא ישוב לשחק עד לסיום העונה ייתכן שבקיץ הצדדים יגיעו לפשרה על התרת ההסכם. "כהן ישמח להמשיך בחיפה אבל הוא רוצה לשחק ובצדק", אמר מקורב לשחקן.

 

דוידוביץ' מנגד עדיין לא שב לכושר משחק מלא. הוא מתאמן קשה אבל עדיין סובל מדי פעם מכאבים בעת הדיפות כדורים אם הכאבים לא יחלפו הוא ייאלץ לתלות את הכפפות מוקדם מכפי שתיכנן וייתכן שישולב בתפקיד מקצועי במועדון לנוכח ההערכה הרבה לה הוא זוכה.  אחד מאנשי המועדון אמר: "אם שוער צריך לחשוב בזמן זינוק איך לקפוץ ולהדוף כדי שלא יכאב לו זה פוגע ביכולתו". גורם המקורב לראשי הקבוצה הוסיף: "בהחלט ייתכן שבעונה הבאה כהן ודוידוביץ' לא יישארו בבוגרים".

 

מאמן הקבוצה, אריק בנאדו שצבר 84.4% הצלחה בליגה מאז שמונה (12 נצחונות מתוך 15) מקווה לרשום מחר ניצחון נוסף בדרבי מול הפועל חיפה בשמינית גמר גביע המדינה.

 

דוידוביץ'. יקדים את הפרישה אם הכאבים ימשיכו (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
דוידוביץ'. יקדים את הפרישה אם הכאבים ימשיכו(צילום: ראובן כהן)

 

גורם במועדון התייחס לסטטוס של המאמן: "יש הערכה גדולה לבנאדו בקרב ראשי הקבוצה, הם רוצים שהוא ימשיך גם בעונה הבאה ואם זה יהיה אחרי זכייה בגביע זה יהיה מושלם לקראת פתיחת האצטדיון החדש בו תארח חיפה את משחקיה באירופה ובליגה בעונה הבאה".

 

בעקבות היכולת הטובה של המגן טאלב טוואטחה בעיקר בהתקפה, עשוי מאמן הנבחרת אלי גוטמן לפתוח עימו מול פורטוגל. טוואטחה המעוניין לצאת לשחק בחו"ל בעונה הבאה נמצא תחת מעקב של מספר מועדונים, אך הירוקים לא מתכוונים לוותר על שירותיו בקלות.

 

טוואטחה. יקבל קרדיט אצל גוטמן? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
טוואטחה. יקבל קרדיט אצל גוטמן?(צילום: עוז מועלם)

 

הבלם, אדין צוצאליץ' שנותח בפניו שוחרר לביתו והוא עשוי לשוב לשחק במחזורי הסיום. הקשר, עידן ורד שב מצרפת שם עבר ניתוח בכתף, כעת הוא יחל בהליך שיקום והוא צפוי להיות כשיר בעוד ארבעה חודשים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
תמיר כהן. רוצה דקות משחק
צילום: עוז מועלם
מומלצים