שתף קטע נבחר

ארסן ונגר: "16 שנה אני בארסנל, תנו לי קרדיט"

אחרי הכשלונות בליגה ובגביע האנגלי, מנג'ר ארסנל קיים מסיבת עיתונאים סוערת לפני המשחק מול באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות. פורטו תארח את מלאגה

אחרי שארסנל הודחה מהגביע האנגלי ואיבדה כל סיכוי לזכות באליפות אנגליה, היא תקבל מחר (ג') הזדמנות להציל את העונה. התותחנים יארחו את באיירן מינכן במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"הכי חשוב זה שנתרכז בהפגנת איכות המשחק שלנו ונשחק עם אמונה", אמר מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר. "אנחנו חייבים להכניס לעצמנו לראש שיש 180 דקות לשחק ולא למהר. אם נקשיב לשאלות שנשאלות, אז אנחנו לא פייבוריטים, אבל אני בוטח באיכות של השחקנים שלי, ברוח התחרותית ובחוסן המנטלי שלהם. חשוב שנאמין בעצמנו, כי יש לנו סיכוי טוב לעלות".

 

תיאו וולקוט וג'ק ווילשייר באימון ארסנל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
תיאו וולקוט וג'ק ווילשייר באימון ארסנל(צילום: רויטרס)

 

ונגר ניצל את מסיבת העיתונאים על מנת להשתלח באמצעי התקשורת. בייחוד הוא זעם על פירסום ב"סאן" לפיו הוא שוקל את עתידו במועדון בעקבות

הכשלונות האחרונים ועל פרסום ב"איבנינג סטנדרד", לפיו בהנהלת הקבוצה לא מתכוונים להשאירו אחרי 2014.

 

"16 שנה אני עובד בארסנל, אז מגיע לי שיתנו לי קצת יותר קרדיט", אמר ונגר. "פירסמו אינפורמציה לא נכונה שהיתה לה כוונה אחת - להזיק. אם זה היה נכון, אז זה בסדר, אבל המידע הזה מוטעה". הצרפתי הביט באחד העיתונאים ואמר לו: "אני מסתכל עליך לא בגלל שאתה פרסמת את זה, אני לא יודע אם זה אתה".

 

מסיבת עיתונאים סוערת. ונגר באימון ארסנל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מסיבת עיתונאים סוערת. ונגר באימון ארסנל(צילום: רויטרס)
 

המגן הספרדי נאצ'ו מונריאל לא יוכל לשחק, מאחר שהופיע העונה במסגרת האירופית במדי קבוצתו הקודמת מלאגה. הבלם לורן קוסלייני יעבור מבחן כשירות בטרם יוחלט אם ישחק. קיירן גיבס פצוע וייעדר.

 

הקשר הספרדי של ארסנל, מיקל ארטטה: "בהפסדים הקודמים שלנו במשחקים גדולים נתנו יותר מדי כבוד ליריב. הפעם אנחנו צריכים לדאוג שזה יהיה סיפור אחר, לבוא ולהראות מההתחלה שאנחנו הולכים לנצח. נגיע במקסימום תשוקה, כי במשחקי ליגת האלופות תמיד המוטיבציה עולה".

  

שוער באיירן מינכן, מנואל נוייר (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
שוער באיירן מינכן, מנואל נוייר(צילום: Gettyimages)

 

מגן באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, ג'רום בואטנג, אשר הורחק במשחק האחרון של קבוצתו במסגרת האירופית, לא יוכל לשחק. לעומת זאת הספרדי חאבי מרטינס החלים מפציעה וייכלל בסגל.

 

האורחים מגרמניה, המוליכים בביטחה את הטבלה בארצם, נחשבים לפייבוריטים. המאמן יופ היינקס: "לא הוגן להאשים את ונגר במצב של ארסנל, צריך לקחת בחשבון מול אילו קבוצות היא מתחרה".

 

"תהיה הצגה". מאמן פורטו, ויטור פריירה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
"תהיה הצגה". מאמן פורטו, ויטור פריירה(צילום: EPA)

 

במשחק השני תארח פורטו את מלאגה. קשר הקבוצה הספרדית, נאצ'ו קמאצ'ו: "נכון שפורטו אינה מילאן, אבל היא פייבוריטית בזכות ההיסטוריה

שלה". אליסאו בספק בשל פציעה בברכו.

 

 

חסוס גאמס, דודה וסבסטיאן פרננדס החלימו מפציעות ואמורים לעמוד לרשותו של מנואל פלגריני. בצ'ילה, מולדתו של המאמן, פורסם כי הוא קרוב לחתימה במנצ'סטר סיטי.

 

בפורטו מרוצים מהחלמתו של הקולומביאני חאמס רודריגס מפציעה ומצפים לשיתוף פעולה מוצלח בינו לבין בן ארצו ג'קסון מרטינס. המאמן, ויטור פריירה: "תהיה הצגה של כדורגל, שתי הקבוצות מפגינות רמה טכנית גבוהה ומאורגנות מהבחינה הטקטית. אל תשכחו שמלאגה סיימה לפני מילאן וזניט סט. פטרסבורג".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים