שתף קטע נבחר

בכר לשחקנים: "לא יתכן שתהיו כאלה רכים"

מאמן עירוני קרית שמונה היה מאוכזב מהגישה של שחקניו לאחר התיקו 1:1 מול הפועל ת"א בשבת. אייבינדר צפוי לחזור לסגל במשחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול בני-יהודה. אכזבה משחקן הרכש אוסי מאוולי

אכזבה בקרית שמונה מהיכולת של שחקני הקבוצה במשחק התיקו 1:1 מול הפועל ת"א בשבת, למרות שהקבוצה השוותה בדקה ה-90. בק"ש בקבוצה יודעים שלא יפגשו את הפועל ת"א ביכולת כזו כל יום. הבוקר (ב') לפני האימון גער המאמן ברק בכר בשחקניו כשאמר להם: "לא יתכן שתהיו רכים כאלה. לא נפגוש אתך הפועל ת"א ביכולת כזו כל יום". 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בתוך כך בקבוצה מאוכזבים מיכולתו של החלוץ הגנאי אוסי מאוולי שהוחתם בינואר עם הרבה ציפיות, לאחר שהיה מלך השערים אשתקד באשקלון עם 18 שערים, מאוולי לא מצליח להגיע למצבי הבקעה ונראה חלוד. לק"ש אופציה לסיים את ההתקשרות עם מאוולי בסיום העונה, ובמידה והחלוץ לא ישתפר בצורה משמעותית במחזורים הקרובים, הקבוצה לא תממש את האופציה שיש לה עם איתו.

  

הקשר דן אייבינדר צפוי לחזור לסגל במשחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול בני-יהודה, בק"ש מייחסים חשיבות גדולה למשחק מול הכתומים ויודעים שהמקום בפליאוף העליון לא מובטח, והקבוצה חייבת להשיג ניצחון שיקרב את הקבוצה למטרה.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ברק בכר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים