שתף קטע נבחר

איגוד השופטים: לא ייערכו כנסים באילת

בעקבות פרשת הבילויים של השופטים, שנחשפה ב"ידיעות אחרונות", באיגוד החליטו שהכנסים ייערכו מעתה ואילך רק במרכז הארץ. אחד השופטים בתגובה: "אלו שבילו ירו לעצמם ולנו ברגל. עכשיו נחזור לכנסים משעממים במלונות בינוניים"

באיגוד השופטים ממשיכים להסיק מסקנות מפרשת הבילויים של השופטים בכנס האחרון שנערך באילת, כפי שנחשף לראשונה ב"ידיעות אחרונות". אחרי ששופטים כמו איתן תבריזי, אלון יפת ואיתן שמואלביץ' הושעו לכמה שבועות וחזרו רק לאחרונה, באיגוד קיבלו החלטה עקרונית שלא לערוך יותר כנסים מקצועיים בעיר אילת, אלא רק במרכז הארץ.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הכנס האחרון באילת היה בגדר שבירת שגרה מבחינת השופטים, מפני שבד"כ אירועים מהסוג הזה מתקיימים בשפיים או בבתי מלון במרכז הארץ. השנה באיגוד החליטו לצ'פר את השופטים ולקחת אותם לכמה ימים באילת, ואף הקצו לכך תקציב מיוחד, מתוך כוונה שהדבר יהפוך למסורת שנתית.

 

לחיים! השופטים מבלים במועדון באילת (צילום: יוסי דוס סנטוס) (צילום: יוסי דוס סנטוס)
לחיים! השופטים מבלים במועדון באילת(צילום: יוסי דוס סנטוס)

 

אלא שבעקבות האירועים החריגים, אותם רואים היו"ר סלמן בן ציון והמנכ"ל יריב טפר בחומרה, ההחלטה שהתגבשה היא להפסיק את המסורת הזאת כבר אחרי שנה אחת, גם כעונש לשופטים, וגם כדי למנוע מקרים של בילויים בעתיד.

 

אגב, הנושא גרם לפילוג גדול בקרב השופטים. בעוד שאלו שבילו מאשימים את אלו שלא בילו בכך ש"הלשינו עליהם" וליכלכו עליהם בפני ראשי האיגוד, השופטים שלא בילו כועסים מאוד על חבריהם ומאשימים אותם שהרסו את השם של האיגוד.

 

אחד מהשופטים באיגוד אמר ל-ynet ספורט: "אותם השופטים שבילו ירו לעצמם ולנו ברגל, בגלל שבמקום לדבר על כמה איכותי היה הכנס וכמה כיף היה באילת, מדברים רק על הבילויים. הכנס היה חוויה מדהימה לכולנו, ורק בגלל שכמה שופטים החליטו להתגרות בגורל יותר לא נקבל את הצ'ופר הזה ונחזור אל כנסים משעממים במלונות בינוניים".

 

דוברת ההתאחדות לכדורגל, מיכל גרונלנד, מסרה בתגובה: "לא התקבלה כל החלטה לגבי מיקום גיאוגרפי כזה או אחר עבור מחנה האימונים של איגוד השופטים. לפני כל מחנה אימונים, נבחנו האופציות היכן לקיימו בהתאם לצרכים ולתקציב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוסי דוס סנטוס
איתן תבריזי ומאיר לוי באילת
צילום: יוסי דוס סנטוס
מומלצים