שתף קטע נבחר

בלאט: "השחקנים שלנו פשוט מסרבים להיכנע"

מאמן מכבי ת"א החמיא לחניכיו, אחרי ה-70:72 הדרמטי בהארכה על הפועל אילת: "ריקי היקמן יהיה כשיר ליום חמישי". קטש: "מעדיף לא לדבר על השופטים. מה שראו - ראו"

בתום דרמה אדירה, ולמרות פיגור בשלהי הרבע הרביעי, מכבי ת"א שרדה עוד מותחן וגברה 70:72 בהיכל נוקיה על הפועל אילת לאחר הארכה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"משחק מאוד מעניין, מאוד מותח, אבל לא ברמה גבוהה במיוחד", סיפר בסיום המאמן המנצח, דייויד בלאט. "אילת עשתה עבודה מצוינת, אבל אנחנו יותר במאני טיים. אני מעודד מהעובדה שהחבר'ה שלנו פשוט מסרבים להיכנע. אני חושב שיש דינאמיקה ויש אפקט בין מה שקורה בין חמישי לראשון".

 

"אם תסתכלו באירופה, על הקבוצות שמשחקות ביורוליג, כל שבוע חלק נכבד מהן מתקשות בליגה", הוסיף בלאט. "זו דינאמיקה ידועה ומובנת. אנחנו שיחקנו היום בלי שניים מהשחקנים הדומיננטים שלנו והיינו צריכים למצוא פתרונות לא רגילים. אני לא אגיד שאני מתלהב במיוחד, אבל מצד שני יש דברים חיוביים. ריקי היקמן יהיה כשיר לחמישי. הרי, אם היום היה גמר גביע אירופה, הוא היה משחק".

 

 

אפיק נסים: "כדורסל זה משחק של טעויות"

מנגד, באילת ניסו לעכל את ההפסד הדרמטי, למרות היתרון הדי מבטיח בדקות הקלאץ'. "אני מאוד גאה בשחקנים שלי", הודה מאמן אילת, עודד קטש. "שיחקנו כמו גברים והייתה חסרה לנו עצירה אחת מלנצח את המשחק הזה".

 

שחקני אילת מנסים לעכל את ההפסד הדרמטי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני אילת מנסים לעכל את ההפסד הדרמטי(צילום: ראובן שוורץ)

 

"קשה לסכם משחק כזה עכשיו, אבל אני עדין קצת נסער", המשיך קטש. "אני מעדיף לא לדבר על השופטים. מה שראו - ראו. נפלנו בקטנות, בכמה מהלכים של השחקנים שלנו וזהו. מנטאלית היינו מוכנים למשחק הזה, ראו את זה במשך 40 דקות".

 

אפיק ניסים: "כמובן שזה מאכזב להפסיד ככה, באנו מוכנים והובלנו בסוף. זו הרגשה קשה, אבל אפשר לקחת מזה גם דברים טובים. לא שיחקנו נגד קבוצה חלשה, אלא נגד מכבי. כדורסל זה משחק של טעויות. שופטים הם חלק מהמשחק ואני מעדיף לא להגיד יותר מזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עודד קטש
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים