שתף קטע נבחר

עדיין במירוץ: מכבי חיפה ניצחה את בני סכנין 0:1

למרות שהיו בעשרה שחקנים מהדקה ה-60, הצליחו השחקנים של אריק בנאדו לגבור בדוחא על הקבוצה שלומי דורה משער של וויאם עמאשה בדקה ה-47. הפער ממכבי תל אביב שבפסגת הטבלה צומק שוב לחמש נקודות בלבד. בנאדו: "ניצחון בשיניים במגרש קשה". דורה: "חוסר הריכוז עלה לנו בשער"

מכבי חיפה  ממשיכה להוכיח כי המעידה לפני שבועיים נגד בני יהודה הייתה חד פעמית ואחרי שהביסה 0:4 את רמת השרון והתבססה במקום השני, רשמה הערב (שבת) החבורה של אריק בנאדו ניצחון נוסף, 0:1 בחוץ באצטדיון דוחא על בני סכנין.

 

 

לאחר מחצית ראשונה מאופסת, עלו הירוקים ליתרון בפתיחת המחצית השנייה משער של וויאם עמאשה בדקה ה-47. בדקה ה-60 נשארו האורחים בעשרה שחקנים בעקבות הרחקה של ג'אבר עטא, אבל עד לסיום בסכנין לא הצליחו להשוות את התוצאה ובסיום עוד שלוש נקודות לחיפה שצימקה שוב את הפער ממכבי תל אביב שבמקום הראשון לחמש נקודות בלבד.

 

שחקני חיפה נגד שחקני סכנין בעימות בדוחא (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
שחקני חיפה נגד שחקני סכנין בעימות בדוחא(צילום: זהר שחר)
 

בנאדו: "השחקנים גילו אופי ענק"

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, אמר בסיום: "זה היה ניצחון בשיניים במגרש קשה נגד קבוצה טובה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ויש משחקים שהולכים קשה וצריכים לקחת בהם נקודות בכח. השחקנים גילו אופי ענק ואנחנו הגענו לשניים שלושה מצבים טובים והצלחנו להבקיע אחד. יש לי חבורה של גברים שיודעים לעבוד ולעמוד בלחץ גם ברגעים קשים ומגיע להם שאפו. לקחנו שלוש נקודות יקרות ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא ומתרכזים רק במכבי חיפה".

 

 

בצד המאוכזב, סיכם שלומי דורה: "שתי שניות של חוסר ריכוז עלו לנו בשער. הבלמים שלנו איבדו את עמאשה ברחבה והוא לא צריך יותר מחצי הזדמנות בשביל גול. היינו צריכים להמשיך לרדוף אחריהם, אבל האדום שלהם רק הפריע לנו, כי חיפה הסתגרו בהגנה והתוצאה לא שיקפה את מה שהיה במגרש. התחזקנו איפה שהיינו צריכים, יש לנו קבוצה בריאה וספסל טוב ואנחנו אופטימיים לגבי ההמשך אנחנו לא רוצים להישאר יותר עם מחמאות אלא לקחת גם נקודות".

 

שלומי דורה לא מבין איך הקבוצה שלו הפסידה למכבי חיפה (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
שלומי דורה לא מבין איך הקבוצה שלו הפסידה למכבי חיפה(צילום: זהר שחר)

 

מאמן סכנין המשיך ואמר: "לא חזרנו למאבקי התחתית כי אנחנו נמצאים במאבקי התחתית מתחילת העונה. לצערי אף פעם לא ברחנו משם ונמשיך להיות שם גם לאור התוצאות של היום. הייתה לנו הזדמנות טובה לברוח קצת קדימה לכיוון האמצע, אבל לא הצלחנו ונחפש את הנקודות במשחקים הבאים".

 

מהלך המשחק

14': הזדמנות מסוכנת ראשונה במשחק לזכות הירוקים. עלאא אבו סאלח לא שם לב לבואו של וויאם עמאשה והחלוץ הירוק חטף לו את הכדור פרץ לרחבה, אבל בלם סכנין ביחד עם עלי עותמאן הצליחו להרחיק את הסכנה.

 

ynet ספורט חוגג 50 למייקל ג'ורדן - פרויקט מיוחד:

 

16': במהלך כדור קרן לזכות חיפה תפס אימורו לוקמן את וויאם עמאשה ברחבה במה שהיה אמור להיות פנדל ברור, אבל השופט רועי ריינשרייבר בחר שלא לשרוק לכדור עונשין מ-11 מטרים.

 

אוהדי חיפה הגיעו גם בגשם לסכנין בשביל לתמוך בקבוצתם (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
אוהדי חיפה הגיעו גם בגשם לסכנין בשביל לתמוך בקבוצתם(צילום: זהר שחר)

 

47': שער! מכבי חיפה עלתה ל-0:1. פתיחה סוערת של הירוקים בתחילת המחצית השנייה העלתה אותם ליתרון. טאלב טוואטחה שלח כדור רוחב מאגף שמאל ווויאם עמאשה שהיה חופשי בעט לפינה מעשרה מטרים וכבש את שערו השישי העונה.

 

ומה קרה בשאר משחקי ליגת העל במחזור ה-23?

 

60': חיפה נשארה עם עשרה שחקנים לאחר הרחקתו של ג'אבר עטא. הקשר הצעיר קיבל כרטיס צהוב שני לאחר עבירה על חלאיילה. החלטה מעט מחמירה של ריינשרייבר.

 

שחקני חיפה חוגגים. הקטר הירוק ממשיך לדהור גם בסכנין (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
שחקני חיפה חוגגים. הקטר הירוק ממשיך לדהור גם בסכנין(צילום: זהר שחר)

 

62': דווקא בעשרה שחקנים, הירוקים כמעט והכפילו את יתרונם. שלומי אזולאי שלח לרחבה כדור גדול בין שני שחקנים, אבל עמאשה שהיה חופשי שלח בעיטה מחוץ למסגרת.

 

אייל גולסה מאיים על השער. לוקמן והגנת סכנין מנסים לחסום אותו (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
אייל גולסה מאיים על השער. לוקמן והגנת סכנין מנסים לחסום אותו(צילום: זהר שחר)

 

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל; עלי עותמאן, עידן ויצמן, עלאא אבו סלאח, אדיר טובול; אימורו לוקמן (89, מחמוד עבאס), חאלד חלאילה (72, ג'אקו ערפאת), חאמד גנאים, אחמד קאסום; מוחמד כליבאת, ירו בלו.

 

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; עודד אלקיים, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טוואטחה; ג'אבר עטא, אייל גולסה, חן עזרא (59, שלומי אזולאי), יניב קטן; וויאם עמאשה, דינו אנדלובו.


פורסם לראשונה 16/02/2013 19:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
שחקני חיפה חוגגים
צילום: זהר שחר
מומלצים