שתף קטע נבחר

כדורסל: הדרבי של ת"א ייערך בראשל"צ

הפועל ת"א הודיעה כי תארח את המשחק מול מכבי ת"א (3.3) בבית מכבי, על אף הלחצים להעבירו לאולם אחר: "עיקרון הספורטיביות חשוב מחופן דולרים". הקבוצה תוציא למכירה מיני מנוי ולא תמכור כרטיסים למשחק

הפועל ת"א הודיעה הבוקר (ו') רשמית כי הדרבי מול מכבי ת"א, שיתקיים ב-3 במרס, ישוחק בבית מכבי בראשל"צ - האולם אשר משמש את הקבוצה במשחקי הבית שלה העונה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בקבוצה סיפרו על לחצים רבים שהועלו על המועדון מצד גורמים שונים, כולל משטרת ישראל, להעביר את משחק הדרבי לאולם אחר, משיקולים של כסף וביטחון, אך במועדון האדום הבהירו: "עקרון הספורטיביות חשוב יותר מחופן דולרים. אנו מאמינים כי הדרך להפיכת הכדורסל לתחרותי יותר מתחילה בשמירה על עקרונות אלו ואת הדרבי נארח באולמנו הביתי בלבד".

 

אורי שלף ורמי כהן. דוגלים בכדורסל תחרותי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אורי שלף ורמי כהן. דוגלים בכדורסל תחרותי(צילום: עוז מועלם)

 

בעקבות ההחלטה הנהלת הקבוצה תוציא למכירה מיני מנוי

לשלושת המשחקים האחרונים והמכריעים של הקבוצה - מול גלבוע/גליל (רדיוס במלחה), מול מכבי אשדוד בבית וכמובן הדרבי שייערך בעוד שבועיים. מחיר המנוי לשלושת המשחקים יעמוד על 180 שקל לנוער, 240-300 ש"ח למבוגר ו-400 ש"ח למקומות המסומנים.

 

בקבוצה מאמינים כי המנוי המיוחד ייחטף במהרה ולכן לא יוצאו כרטיסים למשחק. מכירת המנויים תתקיים היום במשרדי הקבוצה ומחר, בקופות אצטדיון בלומפילד, טרם משחקה של הפועל ת"א מול עירוני קריית שמונה במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל בכדורגל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אוהדי הפועל ת"א
צילום: עוז מועלם
מומלצים