שתף קטע נבחר

מ.ס אשדוד ניצחה את קרית שמונה 0:2

המארחת שיפרה את סיכויה לסיים במקום המוביל לאירופה, רביבו (51, פ') ומקרייב (85) כבשו. ק"ש נותרה במקום ה-11. יוסי מזרחי כבר מביט אל עבר הגביע, אלי כהן לא מאבד תקווה: "אנחנו טובים מדי בשביל התחתית, אני לא אובד עצות"

במהלך אחת מאסיפות השחקנים באמצע השבוע אמר מאמן עירוני קרית שמונה, אלי כהן, לשחקני קבוצתו: "אתם חייבים להתנהג כמו בג'ונגל, מי שבא לאכול אותך תאכל אותו ראשון". מסתבר שלשחקנים של ק"ש אין שיניים. הערב (ש') הם נוצחו 2:0 בחוץ על ידי מ.ס אשדוד במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל, ונותרו מסובכים במקום הלפני אחרון. 

 

 

אשדוד העפילה למקום השישי ושמרה על סיכויה לעלות למפעל אירופי בעונה הבאה. את השערים לזכות קבוצתו של המאמן יוסי מזרחי כבשו דוד רביבו (בפנדל בדקה ה-51) ודימיטר מקרייב (85). 


ליאור ראובן ועמיר נוסבאום בסיבוב הקודם (צילום: אביהו שפירא) 

 

יוסי מזרחי אמר בסיום: "תמיד נחמד לנצח. היתה לנו מחצית ראשונה לא טובה, השנייה היתה טובה יותר והצלחנו להבקיע. מחכים לנו משחקים בהם נראה כאילו אין לנו על מה לשחק וליריבה כן, אנחנו צריכים לדעת לעשות סוויץ' ולהילחם בכל משחק. בלי תשוקה אין כדורגל".

  

מאמן אשדוד התייחס למשחק בגביע המדינה בשבוע הבא: "אתה יכול להיות מרוצה מזה שקיבלת את נס ציונה ואחר כך להגיד שזה לא היה טוב. צריך לבוא אחרת מבחינה מנטלית, כבר היו הפתעות גדולות ואם לא נבוא מוכנים בראש אנחנו יכולים לעוף. חכמים לומדים מטעויות של אחרים וטיפשים לא לומדים מטעויות של עצמם. נקווה שלא נהיה פה טיפשים", חתם מזרחי את דבריו עם התייחסות למשחק מול הפועל ירושלים בסיבוב הקודם.

 

מנגד, נשמע אלי כהן מאוכזב: "נמאס לי לעמוד ולתרץ. היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות. במחצית הראשונה הצלחנו להגיע לאיזור הרחבה, אבל אם אתה לא יורד במחצית כזו עם יתרון ובשנייה מתחיל לרדוף אחרי היריבה, אז לא מצליחים. זו תקופה שאי אפשר להסביר. חוסר ביטחון, נאיביות ורכות, וזה לא מובן".

 

"אנחנו משנים הרכבים ושום דבר לא עוזר, גם כשאנחנו מגיעים למצבים זה לא מצליח. אנחנו נאבקים בתחתית מתחילת העונה וברור שנהיה שם עד הסוף, אלא אם יהיה שינוי ונתחיל להבקיע. יש לנו חלוצים מצוינים והמצב משגע אותי, בעונה שעברה הקבוצה הזו היתה במקומות הראשונים ועכשיו המצב זו תוצאה של חוסר ביטחון. אנחנו לא מרימים ידיים, אנחנו קבוצת טובה מדי בשביל להיות בתחתית. זה לא מקומנו. אני לא אובד עצות", סיכם כהן.


דימיטר מקרייב וליאור ראובן (צילום: צפריר אביוב)

 

לובומיר קוביצה: "נחמד לי מאוד באשדוד, יש פה שמש, ים. עכשיו בצ'כיה יש מינוס חמש מעלות. אני מרגיש טוב בקבוצה ואני מאמין שאנחנו יכולים לנצח ולזכות בגביע".

 

מהלך המשחק

דקה 20': מאור פרץ ממ.ס אשדוד נפצע ויצא מהמשחק. רחמים צ'קול נכנס במקומו.

דקה 22': ברוך דגו קיבל כדור שהורחק מהגנת קרית שמונה ובעט חזק החוצה.

דקה 24': התקפה יפה של עירוני קרית שמונה הסתיימה בבעיטה החוצה של טודור קולב. החלוץ הבולגרי קיבל מסירה מעמיר נוסבאום.  

 

דקה 51': ברוך דגו הגביה כדור שפגע בידו של יוסי ביטון בתוך הרחבה, לירן ליאני פסק על בעיטת 11 מטרים. דוד רביבו בעט פנימה מהנקודה הלבנה - 0:1 לאשדוד.

 

 

דקה 60': גיא צרפתי מסר כדור רוחב לטודור קולב בתוך הרחבה, הגנת אשדוד לא הצליחה להרחיק, החלוץ הבולגרי ניסה לבעוט לשער, אך החליק.

 

 

דקה 77': עידן סרור הגביה לרחבת אשדוד, דראגן סטויקיץ' הדף, תומר סוויסה הגיע לכדור החוזר ובעט החוצה.

 

דקה 85': קובי דג'אני מסר כדור עומק לליאור ראובן, אשר המשיך עם כדור רוחב לדוד רביבו, שבעט לשער. דני עמוס הדף, רחמים צ'וקול הגיע לכדור החוזר, בעט לשער ודימיטר מקרייב המשיך פנימה.

 

הרכבים

מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ'; ליאור ראובן, שי מימון, מתן אוחיון, מאור פרץ (רחמים צ'קול 20); לובומיר קוביצה, יוסי אופיר, ברוך דגו (קובי דג'אני 75), דוד רביבו; דמיטר מקרייב, עידן שריקי (עידן שדה 84).

 

קרית שמונה: דני עמוס; רן קוז'וק (עומר פרץ 66), לואיס גוטיירס, יניב לביא, עמיר נוסבאום (עידן סרור 71); יוסי ביטון, תומר סוויסה (שלומי אביסידריס 84), פול קסאני, גיא צרפתי; יובל אבידור, טודור קולב.

 

שפט: לירן ליאני. איצטדיון: הי"א באשדוד.


פורסם לראשונה 14/03/2009 19:00

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים