שתף קטע נבחר

כדוריד: מכבי ת"א חזרה לנצח

הצהובים שבו לחייך אחרי שלושה הפסדים רצופים עם 22:30 בחוץ על רחובות. הראשל"ציות ניצחו, הדרבי של בקעת אונו היה של קריית אונו

המחזור ה-14 בליגת הכדוריד הושלם הערב (ו') עם חמישה משחקים, כאשר במרכזי שבהם חזרה מכבי תל אביב עם 22:30 מהביקור אצל עירוני רחובות. היה זה ניצחונם הראשון של הצהובים אחרי שלושה הפסדים רצופים.

 

מכבי הוליכה כבר מהפתיחה ולמחצית היא ירדה ביתרון 9:13. המקומיים עוד הצליחו לחזור אחרי ההפסקה, אבל הצהובים העבירו הילוך וברחו עד הסיום.  אלון כהן, שוערה של מכבי ת"א, היה המצטיין במשחק. ג'ו מתתיה ואדם לבון נפצעו במהלך המשחק ברחובות.

 

גל אברהם. ניצחון קליל למכבי ראשל"צ (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גל אברהם. ניצחון קליל למכבי ראשל"צ(צילום: עוז מועלם)

 

הרבו לכבוש לרחובות: אמי צ'וקוהאמיקה 7, דימה ינדוביצקי 4, שחר לוין 3. למכבי ת"א: דויד ראשיץ' 8, גיל פומרנץ 7, סשה בזברחני ואלכס פליסקין 4 כ"א,

עומר דבדה ודן נתן 3 כ"א, אלכס זלצנוב 1.

 

הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון חוץ 21:28 על מכבי קריית מוצקין, שעוד היוותה יריב במחצית הראשונה, אבל נתנה לאורחת לברוח לקראת הסיום. היריבה העירונית, מכבי ראשל"צ דרסה את מכבי רמת גן 16:42.

 

בדרבי של בקעת אונו השיגה קריית אונו ניצחון צמוד 28:29 על סביון. קבוצות התחתית סיפקו משחק מותח, כאשר האורחת קיבלה הזדמנות להשוות במהלך האחרון של המפגש, אבל כשלה. מי שממשיכה להידרדר היא אס"א תל אביב, ששוב נוצחה, הפעם 29:26 בחוץ על ידי נס ציונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מכבי תל אביב
צילום: עוז מועלם
מומלצים