שתף קטע נבחר

קוז'יקרו: "מכבי ת"א פייבוריטית גם עם הנוער"

אחרי הניצחון 61:80 על הפועל ירושלים והעליה לגמר הגביע, הסנטר של מכבי חיפה מנסה להאמין שאפשר לנצח את הצהובים ביום ה': "אל תנסו להרדים אותנו". דרוקר: "רצינו להיראות יותר מכובד, ממש לא זיהיתי את הבחורים שלנו"

אחרי התצוגה מול הפועל אילת ברבע גמר גביע המדינה, קיוו אוהדי הפועל ירושלים כי הקבוצה סוף סוף מתחברת. הערב (ג') הם חזרו מהר מאוד לקרקע אחרי שהאדומים של שרון דרוקר הובסו 80:61 בחצי הגמר מול מכבי חיפה, שהציגה משחק מצוין ותפגוש בגמר ביום חמישי את מכבי תל אביב.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

עידו קוז'יקרו חגג ונזכר בהפסד של מכבי חיפה בגמר ב-2009 להפועל חולון: "זו הרגשה מדהימה, המטרה ששמנו לעצמנו מתחילת העונה היתה להחזיר את הצבע הירוק לפנים של אוהדי מכבי חיפה, אחרי השנתיים האחרונות הפחות טובות ואני שמח עשינו צעד מאוד גדול לעבר המטרה. אני מקווה שנעשה צעד אחד קדימה מהגמר האחרון שהשתתפנו בו והפסדנו".

 

עידו קוז'יקרו וגל מקל חוגגים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
עידו קוז'יקרו וגל מקל חוגגים(צילום: עוז מועלם)

 

על משחק ההגנה המצוין שלו הוסיף קוז'יקרו: "זה התפקיד שלי, בלם בכדורסל וזה חלק מהג'וב. באופן כללי אנחנו קבוצת הגנה טובה. אני

שמח שמול ירושלים, קבוצת התקפה טובה, הצלחנו לעצור אותם. זה היה מאמץ קבוצתי של כולם".

 

על הגמר מול מכבי תל אביב, שתגיע בסגל חסר: "אל תנסו להרדים אותנו מול מכבי. כשהיא מריחה תואר, גם אם היא תעלה עם הנוער, היא עדיין פייבוריטיים בבית שלה. אנחנו מאוד בטוחים בעצמנו ומאמינים שאפשר לנצח אותם. למרות כל זה, הם הפייבוריטיים. הם עדיין אחת הקבוצות הטובות באירופה גם בלי ליאור אליהו. אנחנו צריכים להתעסק בעצמנו ופחות במכבי. הלוואי שזה יהיה התואר הראשון שלי בארץ".

 

גל מקל: "היו לנו 23 אסיסטים, זה דבר שלא רואים בכל משחק. זה מפתח מבחינתנו. יש לנו הרבה שחקנים שאוהבים למסור. לפעמים יש הרבה

איבודים והיו לי שלוש דקות של חוסר ריכוז. מול מכבי זה מפתח מאוד חשוב לא לאבד כדורים. אני מאוד מעריך את הפועל ירושלים, אני שמח בשביל הקבוצה שלי, שאחרי 4 שנים מגיעה שוב לגמר. מכבי היא קבוצה שמאוד לוחצת וכופה על היריב איבודים, צריך להיות מודעים ולהיות מרוכזים בהיבט הזה".

 

מקל הוסיף לגבי היריבה בגמר: "מכבי כשהיא רואה גביע ומריחה דם, היא עושה את הכל. ביום נתון אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. מול מכבי אנחנו צריכים בגרות ולהיות מרוכזים. היו בחודש האחרון שלושה הפסדים ואני חושב שרואים מתחילת העונה שאנחנו קבוצה טובה. זו לא הצהרת כוונות, אבל למקום שלישי בטבלה ומעלה אנחנו בהחלט ראויים. נבוא לקחת תואר ביום חמישי. עם כל הכבוד למכבי, אנחנו מאוד מאמינים ורוצים. אני מרגיש שאני בורג חשוב בקבוצה הזאת".

 

בראד גרינברג ופול סטול (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בראד גרינברג ופול סטול(צילום: עוז מועלם)
 

 

מאמן מכבי חיפה, בראד גרינברג: "זה לא היה קל בשבילי בכלל. אני חייב לתת הרבה קרדיט לעוזרי המאמן שלי. קיבלתי הרבה עזרה משני

הבחורים האלה ואני מעריך את זה. שיחקנו משחק הגנתי וניצחנו. היה לנו מזל, אני מסתכל על כל הפאזל, לא רק על האיבודים שלנו".

 

בצד הירושלמי לא הסתירו את האכזבה. המאמן שרון דרוקר: "אני חושב שחיפה ניצחו את המשחק בצדק. היו רגעים במשחק שממש לא זיהיתי את הבחורים שלנו. זה נראה לא טוב, שאנחנו לא משחקים ביחד. חבל, אחרי ארבע שנים הבאנו קהל, רצינו להיראות יותר טוב, בטח יותר מכובד, ולהילחם על העליה לגמר. אבל, הם שלטו במשחק וגם כשהיינו קרובים זה לא הספיק".

 

מאיר טפירו ואלישי כדיר מאוכזבים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מאיר טפירו ואלישי כדיר מאוכזבים(צילום: עוז מועלם)

 

דרוקר הוסיף: "אנחנו צריכים ללמוד ולדעת מה צריך לשפר. שתי הקבוצות שהגיעו לגמר הגביע הן הכי טובות ורואים את זה. כל המשחק הזה רדפנו אחריהם, כל פעם היה חסר לנו משהו. אני מכיר את הקבוצה שלי מצוין והיום הרגשנו שכמה שניסינו לדחוף אותם, זה לא עבד. אולי זה מתוך רצון להגיע לגמר. דווקא במשחק האחרון מול אילת שמרנו טוב את הצבע. זה תלוי בנו איך שאנחנו באים".

 

על עתידו אמר דרוקר: "אני לא מניח את המפתחות. לא הפסדנו במשחק של ירידת ליגה, הפסדנו בגביע. אנחנו מחפשים יותר יציבות ואופי ואני חושב שאנחנו יכולים להראות יותר ממה שהראנו היום".

 

חגיגות אוהדי מכבי חיפה בסיום (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
חגיגות אוהדי מכבי חיפה בסיום(צילום: עוז מועלם)
 

 

רביב לימונד: "זה לא מה שחשבתי שיקרה, בטח שלא בתסריט הכי גרוע. כל הכבוד לחיפה, אני חושב שהיה בלאגן נוראי כל המשחק וזה עבד קצת יותר לטובתם. כל המשחק לא שיחקנו בנקודות החזקות שלנו. היה בלאגן בשני הכיוונים, אבל הם הצליחו באיזושהי נקודה לעשות בריחה, ושם זה בעצם נגמר. אני לא יודע להסביר את זה. להגיע לחצי גמר ולהיראות כמו שנראנו היום - זה מאוד מאכזב. אני מאוד מאוכזב ומאוד כואב לי עלינו ועל האוהדים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מכבי חיפה חוגגת
צילום: עוז מועלם
מומלצים