יום שלישי, 21.05.2024 שעה 22:59

"ליאור לא גנב, לא רוצח ולא פושע, שתצא לעבוד"

אימו של אסולין עלתה לשידור וירתה לכל עבר, עו"ד יהלומי בתגובה: "ליאור לא משלם מזונות - 4 שנים". דיברנו על בית"ר, על הנבחרת ועל חצי גמר סל

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE.

את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

עסקנו בתוכנית בכל הקשור לפרשת מעצרו של ליאור אסולין. לפי הטענות, חלוץ ראשל"צ שנעצר במחצית משחק, מחזיק בחוב של 100 אלף שקלים. אסולין שוחרר ממעצר והכחיש את הטענה כי מדובר בסכום כזה.

העלנו לשידור את יהודה ממן, דובר מחוז צפון במשטרה שאמר: "גרושתו הגיעה עם צו מעצר של שופט. אנו מחוייבים לבצע מעצר מיידי ללא דיחוי. כן, הייתה פה טעות בשיקול הדעת, לא מסתיר, נסיק מסקנות לפעם הבא"

גם אימו של ליאור, מימי אסולין עלתה לשידור וירתה לכל עבר: "מה שנעשה אתמול היה מגעיל ומבחיל ולמורן אסולין שטוענת שהיא לא מקבלת כסף, היא מקבלת! יש לי רשימות, עדים. שלחתי אנשים לשלם אז שלא תספר סיפורים. היא אישה שלא עובדת, הבן שלי נתן לה כל מה שרצתה, הוא יצא עירום. היא השכירה בית עם שומרים ומצלמות. מי שאין לו כסף לאכול לא הולך ועושה ניתוחים פלסטיים וקעקועים".

"אם הוא לא היה שחקן כדורגל היא לא הייתה מתנהגת ככה", המשיכה מימי, "הבן שלי לא גנב, לא רוצח ולא פושע. היא נוסעת עם אוטו מפואר. השופטת אפילו אמרה לה לכי לעבוד, לפני שבועיים היא לקחה כדורים בשביל להתאבד. דיברתי עם אבא שלה אתמול שאמר שהוא מרים ידיים. איפה כל הרשויות, כולם יודעים שבערבים היא יוצאת ושותה".

ליאור אסולין על הספסל (יניב גונן)
ליאור אסולין. נעצר בהפסקת המשחק (יניב גונן)
 

עורכת הדין, חגית יהלומי, פרקליטה של מורן עלתה לשידור והגיבה על דברי מימי: "לא אשפוט אדם בכעסו, ליאור לא משלם מזונות וזאת עובדה קיימת. אם אנחנו משתמשים באקט הכי דרסטי שהוא מעצר, זה מלמד על הכל. שמעתי את מה שמימי אמרה. היא שכחה לומר שהיא שילמה עקב פקודות מעצר".

"ליאור לא משלם 4 שנים", המשיכה עו"ד יהלומי, "תיק ההוצאה לפועל פתוח כבר 4 שנים ועומד על 100,000 שקלים. כעורכת דין מקצועית מעל עשור, בדקתי את התיק, הדברים שאני אומרת מבוססים, העובדה שקבוצת ראשל"צ לא עיקלה את המשכורות של ליאור, היא עבירה. ליאור עבר לעיר הדרומית כדי לראות את ילדיו? הוא רואה אותםו רק בסופי שבוע ונמנע באמצע השבוע".

בהמשך עסקנו גם בקבוצה מהבירה. נציג הדירקטוריון של בית"ר, מומי דהן, עלה לשידור והתייחס לימים הקשים אותם עוברת הקבוצה.

מה דעתך על הימים הקשים אותם עוברת בית"ר?
"זה לא יכול להימשך ככה, זה עבר את גבולות העיר והמדינה, הפכנו לאייטם עולמי. אנחנו אמורים לארח את היורו של הצעירה ביוני ואמורים להגיע אנשים מכובדים. זה לא מביא כבוד לאף אחד".

אוהדי בית&qout;ר. לא שקט בקבוצה (יוסי ציפקיס)
אוהדי בית"ר. לא שקט בקבוצה (יוסי ציפקיס)
 

כל מה שאתם עושים לא מסתדר, למה?
"בית"ר מאז ומתמיד הייתה בעין הסערה. יש תקופות טובות ויש פחות טובות אני מכיר את הדברים מבפנים. מכיר את הפרטים ויודע מי מנהל את בית"ר. בשנים שאיציק קורנפיין מנהל אותה, הוא מנהל אותה בתנאים בלתי אפשריים. הרבה מנהלים אחרים שהיו במערכת לא היו מצליחים ככה, מערכת של קבוצה שמתנהלת בלי בעל הבית שהתרחק פיזית וכספית. לפני איציק עבדו בתנאים חלומיים: מכוניות, תקציבים ומשרדים. איציק בא למקום אחר לגמרי".

מאוכזב מהדרך שגאידמק הנחית את השחקנים הצ'צ'נים וגרם לסערה?
"ממש לא מאוכזב, אני בעד, הגיע הזמן שזה יקרה. יש שיגידו למה ככה ולמה עכשיו. אין עיתוי טוב להודעה כזאת".

מי יהיה עם האוהדים?
"זה לא כל אוהדי בית"ר. כשקבוצה רצה זה הכי טוב אבל שמתחילים לצלוע אז רואים את הדברים הלא טובים שיוצאים. בואו לא ניתמם, זה לא נעלם וגם לפני המהלך של ארקדי הייתה גזענות. לא צריך להתעלם, צריך לעבוד קשה, אנחנו לקראת מפנה משמעותי. אני מצפה מכל האוהדים לבוא ולעודד, בכדורגל של היום כבר אין מקום לדברים האלה. אין סיבה להגיע למצב הזה. האוהדים הבעיתיים? יש משטרה, יש בתי משפט ומי שיעבור על החוק יטופל. זוהי מדינה דמוקרטית".

איציק קורנפיין (שי לוי)
איציק קורנפיין. "מנהל בתנאים בלתי אפשריים" (שי לוי)
 

למה קורנפיין לא מכר את הקבוצה למאיר פניג'ל?
"עם כל הכבוד, הוא לא יכל לקנות את הקבוצה. לא רוצה להיכנס לסיבות. כל מי שרוצה להתעניין בבית"ר אנחנו נגיד לו: קח 2 מיליון שקלים, שים בנאמנות ואז נדבר איתך. אלי טביב? אם הוא רוצה, שיחזור לדבר איתנו. אין שום מניעה שייקח את הקבוצה".

התכוננו למשחקה של נבחרת ישראל מול נבחרת פינלנד, כהכנה לקראת המשחק החשוב מול פורטוגל ב-22 במארס באצטדיון ר"ג. היינו עם מסיבת העיתונאים של המאמן אלי גוטמן והבלם, טל בן חיים.

אלי גוטמן וטל בן חיים.  (חגי ניזרי)
אלי גוטמן וטל בן חיים. מתכוננים לפינלנד (חגי ניזרי)
 

בסיום התייחסנו גם לחצאי גמר גביע המדינה בכדורסל. העלנו לשידור את יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל, שירה בחצי חיוך לאוויר:" אולי ב-2014 אתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל".

על לוזון שאמר שהאלימות עברה לכדורסל אמר: "הוא איש חביב. לא קונה מה שהוא אומר. הוא גם אמר שהליגה בארץ היא השישית באירופה".

אנבר קופל. &qout;חגיגת גביע&qout; (משה חרמון)
אנבר קופל. "חגיגת גביע" (משה חרמון)
 

על קמפיין הגביע המוצלח אמר: "חגיגה של חצאי גמר. זו רק שנה ראשונה, נהפוך את המפעל לאטרקטיבי, יש  ריגוש וקהל מגוון, חבל רק שהקהל של מכבי ת"א לא בא".

יש סיכוי שמכבי לא תישאר בליגה הבכירה?
"לא. אסור לחשוב על זה אפילו. זה הלחם וזה הבסיס".

באיזה מצב מצאת את איגוד הכדורסל?
עם אבק, נחשים וצפרדעים. זהו מוסד מוביל ממלכתי עם היקף עם 30,000 ספורטאים רשומים. צריך לנער וזה לוקח זמן, עשיתי אגף מקצועי נטול פוליטיקה, זאת עבודה שלא נגמרת".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */