יום חמישי, 16.05.2024 שעה 09:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

המנויים מהמזרחי? בית"ר דואגת לילדים ומשפחות

המנויים מהיציע שביה"ד סגר עשויים לעבור לצפון-מערבי, הצפוני ייפתח לאחרים? 2 אוהדים נחקרו במשטרה בחשד שהחזיקו בשלט "בית"ר טהורה לעד"

|
שחקני בית
שחקני בית"ר באימון (יוסי ציפקיס)

בבית"ר ירושלים נרגעים מעט לאחר מספר ימים קשים ובעקבות הודעת "לה פמיליה" לפיה חברי הארגון לא מתכוונים לקלל את האוהדים, חושבים בקבוצה איפה להושיב את יושבי היציע המזרחי, בעקבות העובדה שבית הדין של ההתאחדות החליט לסגור את היציע לחמשת המשחקים הקרובים.

בינתיים, במשחק מול סכנין, רוצים בבית"ר לאכלס את מחזיקי המנויים מהיציע המזרחי דווקא ביציע הצפון-מערבי ולא ביציע הצפוני. את היציע הצפוני שוקלים בבית"ר לפתוח עבור ילדים ומשפחות בלבד.

בהתאחדות לכדורגל לקחו צעד אחד אחורה וככל הנראה ירדו מכוונתם להעמיד לדין את מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. כזכור, קיבל המאמן מכתב מתובע ההתאחדות לכדורגל, שלום אבן עזרא, על כך שהוא צפוי לעמוד לדין משמעתי על התבטאות גזענית לאחר דברים שאמר בתום המשחק מול בני יהודה.

כתגובה שלח אלי כהן מכתב תגובה חריף לתובע ההתאחדות ובו דחה המאמן את האשמות: "זו טענה חסרת שחר הגובלת בהשמצה. אני הראשון שיצאתי נגד הגזענות וגם אמרתי את הדברים בראיון לאחר המשחק מול בני יהודה. תלונה שכזו פוגעת בשמי הטוב בטח בתקופה שבה אני והמועדון עושים הכול כדי למגר את הגזענות ולהתמודד איתה".

צפו: רמה"ש כבשה, אוהדי בית"ר חגגו

"אלי כהן קיבל את המכתב והיה מופתע מאוד אבל מיד נשלח מכתב תגובה וכנראה שבהתאחדות לכדורגל הבינו כי אין פה עילה להעמדה לדין", אמרו בבית"ר והוסיפו: "אנחנו מבינים כי הבקשה להעמיד את כהן לדין לא תצא לפועל בעקבות התגובה שלנו למכתב של אבן עזרא".

בתוך כך במועדון הירושלמי סיכמו את היממה הכי מאתגרת של המועדון במלחמה מול קומץ האוהדים שממשיך במלחמה שלו נגד הנהלת הקבוצה.

הצטרפותם של השחקנים בגלוי נגד תופעת הגזענות תימשך והשחקנים הפנימו כי מי שלא יבחר בקו שיוצא נגד הגזענות לא יתלבש למשחקים. האוהדים של בית"ר זועמים על כך שאיציק קורנפיין הודיע כי יקנוס ב-5,000 דולר שחקנים שירוצו לאוהדים במהלך משחק או לפניו כשהם קוראים בשמות השחקנים. יש לציין כי השחקנים פגועים מאוד מהיחס שקיבלו מהאוהדים במשחק מול רמה"ש ומהקללות שספג השוער אריאל הרוש.

אריאל הרוש. השחקנים איתו (חגי ניזרי)
אריאל הרוש. השחקנים איתו (חגי ניזרי)
 

ארגון האוהדים 'לה פמיליה' פרסם הודעה המחזקת את השחקנים והודיע כי לא יהיו קללות כלפי השחקנים במשחקי הקבוצה: "לאור המצב שנוצר בו הנהלת בית"ר אמרה ששחקן שלא ידבר ינופה מהסגל וייקנס בסכום אסטרונומי של 5,000 דולר, דבר לא מקובל ושלא יעלה על הדעת, רצינו לציין שחברי הארגון מבינים את שחקני הקבוצה ותומכים בהם ללא היוצא מן הכלל ומבינים את הכפייה אשר הדביקה אותם עם הגב לקיר. מחובתנו לציין, שחלק מהאוהדים שנכחו במשחק מול רמת השרון וקפצו בניצחון היריבה אינם קשורים לארגון כאשר רוב הארגון מורחק וחלקו שוהה בחו"ל".

אוהדי בית"ר ירושלים מתכוונים להמשיך במחאה ולהפנות את הקללות והכעס רק כלפי הנהלת הקבוצה והבעלים ארקדי גאידמק. אחד השחקנים בקבוצה אמר: "האוהדים מבינים שהם חצו את הגבול במשחק מול רמת השרון ולפי מה שאני מבין הם סגרו בינם לבין עצמם שאת השחקנים יותר לא מקללים. הם יודעים כמה הם חשובים להצלחה שלנו ואנחנו מקווים שבסופו של דבר יחזרו כולם להתעסק בכדורגל, הם מבינים את הסיטואציה שבה אנחנו נמצאים ואת מה שאנחנו עוברים"

אוהדי בית&qout;ר (יוסי ציפקיס)
אוהדי בית"ר. קריאות גזעניות יביאו למעצר (יוסי ציפקיס)
 

לקראת המשחק מול סכנין במשטרת ירושלים מתכוונים להתכונן ברצינות רבה כאשר יגיעו כוחות אבטחה גדולים לטדי. "ניערך כמו שנערכנו למשחק מול אום אל פאחם", אמרו במשטרת ירושלים והדגישו: "תהיה הפרדה מוחלטת בין מחנות האוהדים וכמובן שכל אוהד שיתפרע או יקרא קריאות גזעניות ייעצר".

בית"ר לא תחדש את צו המניעה נגד 50 האוהדים שלא הורשו להיכנס למשחקים מול אום אל פאחם ורמת השרון. במועדון קיבלו מסרים על כך שהאוהדים לא מתכוונים לצאת בקריאות גזעניות. אגב, שני אוהדים נחקרו היום במשטרת ירושלים בחשד שהחזיקו את השלט: ״בית״ר טהורה לעד״. אוהד נוסף זומן לחקירה בהמשך באותו עניין.

בבית"ר שוקלים במהלך סוף השבוע לקיים אימונים בטדי. ארקדי גאידמק עשוי להגיע למשחק מול סכנין אך עדיין לא ברור האם הדבר יתאפשר מבחינת הלו"ז שלו.            

אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */