יום רביעי, 22.05.2024 שעה 03:58
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • 72 - 85
  • מכבי ת"א

קיינר מדלי: כולם מפוקסים, צעד חשוב בדרך לגביע

פורוורד מכבי ת"א התייחס לפציעתו של אליהו לקראת אשדוד ב-17:50: "אולי אשחק יותר בגלל חסרונו". דרור חג'ג' לא מרים ידיים: "לא נהיה קישוט"

|
ליאור אליהו ושון ג´יימס, הערב (חגי ניזרי)
ליאור אליהו ושון ג´יימס, הערב (חגי ניזרי)

חצי גמר גביע המדינה ייצא הערב (שלישי) לדרך ויפגיש במשחק הראשון של הערב ב-17:50 את מכבי תל אביב ומכבי אשדוד לקרב גדול אשר בסיומו תקטוף אחת מהקבוצות את הכרטיס לגמר הגדול שייערך ביום חמישי הקרוב. לראשונה מזה הרבה זמן הוחלט באיגוד הכדורסל לערוך את משחקי רבע הגמר, חצי הגמר והגמר בשבוע אחד מה שיצר צפיפות של משחקים על הקבוצות הישראליות, אך בכל זאת הוסיף לא מעט פיקנטריה לענף.

מכבי תל אביב שרק אמש (ראשון) העפילה לחצי הגמר לאחר שניצחה את הפועל חולון במשחק חד צדדי לחלוטין תחסר את הקפטן שלה, ליאור אליהו, שנפצע וייעדר מספר שבועות ומי שעשוי לתפוס את מקום הקפטן בשני המשחקים הקרובים יהיה ככל הנראה דווין סמית, זאת כאשר עדין קיימת האפשרות שיוגב אוחיון יזכה לכבוד המדובר, באחד מהשבועות החשובים של העונה.

פורוורד הצהובים, ניק קיינר מדלי שיודע היטב את חשיבות המשחק סיפר בסיום האימון המסכם הערב על ההכנות: "זה משחק מאוד חשוב עבורנו, כמובן שהמטרה שלנו היא לזכות בגביע וזה צעד ראשון וחשוב בדרך. באופן אישי אני מוכן למשחק ומחכה כבר לעלות למגרש. נצטרך לראות מה יקרה, אני מקווה לזכות ביותר דקות ולקחת את ההזדמנות הזו כיתרון. אני רוצה לעזור לקבוצה כמה שרק אפשר לנצח את המשחק. הפוקוס שלי הוא לעשות מה שאני יכול כל יום, אני עובד קשה כל יום וכשאני מקבל הזדמנות אני רוצה לנצל אותה כמה שאפשר. כמה שאתה משחק יותר, אתה נכנס יותר לקצב ואני מוכן לשחק, תמיד מוכן לשחק".

חג'ג': הזדמנות טובה עבורנו

על המשחק עצמו וחשיבותו עבור המועדון אמר מדלי: "ברור שזה אירוע מיוחד, זה שבוע גביע יש פה הרבה שחקנים שכבר הגיעו לאירועים כאלה בעבר, למשחקים על תארים. אני מרגיש שכולם מאוד מפוקסים ואנחנו צריכים להגיע כמו שצריך קודם כל למשחק מול אשדוד ולא להסתכל יותר מדי קדימה כי זו קבוצה מוכשרת ומסוכנת ונצטרך לשחק מצוין כדי לנצח אותם".

קיינר מדלי באימון (חגי ניזרי)
קיינר מדלי באימון (חגי ניזרי)
 

לסיום סיפר מדלי על ההכנות המנטאליות הפרטיות שערך בעקבות פציעתו של אליהו: "לא דיברתי באופן מיוחד עם דייויד בלאט לגבי העובדה שאולי אשחק יותר בשל הפציעה של ליאור אליהו, אני חושב שביני לבינו יש הבנה מוחלטת, הוא יודע שאני שחקן מקצוען שעובד קשה גם כשהייתי פצוע. גם כשהייתי פצוע, הגישה שלי הייתה טובה אז מבחינתי ברגע שיש לי הזדמנות לעזור לקבוצה, זה מה שאעשה".

חג'ג: "לא מכיר דבר כזה של לנצח או להפסיד לפני משחק"
מי שסגרה את לו"ז האימונים בהיכל נוקיה היתה הקבוצה מעיר הנמל שזוכרת היטב את חצי הגמר מלפני שנתיים כאשר פגשו את מכבי תל אביב באותו שלב והודחו על ידה. הצהובים כחולים מאשדוד יודעים היטב כי אם ישנה עונה שבה אפשר לתפוס את מכבי בחולשתה זו העונה הנוכחית ובעיקר כאשר היא סובלת מחסרונו של אחד מהשחקנים הכי חשובים בסגל שלה, ליאור אליהו, שנפצע אמש במשחקה של מכבי ויחמיץ את המשחק.

באשדוד אמנם דיברו על כך שלמכבי יחסר שחקן חשוב, אך בכל זאת העדיפו  לעסוק בעיקר בהכנות שלהם לקראת המשחק ובדרכים אשר עומדות לפניהם בניסיון לעצור את מכבי בביתה שלה באחד מהמשחקים החשובים של העונה.

דרור חג´ג´. רוצה להפתיע את מכבי (חגי ניזרי)
דרור חג´ג´. רוצה להפתיע את מכבי (חגי ניזרי)
 

גארד אשדוד, דרור חג'ג', שמחזיק ברזומה עשיר מאוד במעמדים הללו סיפר על התחושות לקראת המפגש: "אנחנו מגיעים למעמד מכובד וזו הזדמנות טובה בשבילנו להראות את עצמנו ואם אפשר אז לנצח את מכבי. כל מה שנאמר נכון ועדיין השחקן ה-11 של מכבי מרוויח יותר מכל אחד בקבוצה שלנו ומכל השחקנים המובילים בכל שאר הקבוצות. היתרון שלהם הוא גדול, אבל הכסף לא משחק ובגלל זה אנחנו נמצאים פה. לא נהיה קישוט, אפשר לעשות את זה אבל אנחנו צריכים למכור הרבה מאוד דברים".

עוד הוסיף חג'ג': "הייתי במעמדים האלה משני הכיוונים ואני אומר שהדברים יכולים להתפתח בדרך כזו או כזו, כולם מדברים מסביב, אבל זה לא מה שקובע והכל פתוח. אנחנו באים בגישה של להסתכל על עצמנו, לבוא ולעשות את העבודה הכי טובה שאנחנו יכולים ומה שיצא מזה, יצא. אני לא מכיר דבר כזה של לנצח או להפסיד לפני המשחק זה דברים שיודעים רק אחרי".

עופר ברקוביץ´ מתכונן יחד עם אוסטין פרימן (חגי ניזרי)
עופר ברקוביץ´ מתכונן יחד עם אוסטין פרימן (חגי ניזרי)
 

לסיום סיפר הגארד הישראלי על התפחות העונה מבחינת אשדוד החל מפתיחת העונה החלשה ועד לנקודת הפיק שהביאה אותו ואת חבריו למעמד חצי גמר גביע המדינה: "אנחנו בתהליך של השתפרות כל הזמן. אין ספק שהיום אנחנו נמצאים במקום טוב. אנחנו מרגישים טוב עם עצמנו ועם איך שאנחנו נראים ובעיקר עם הכימיה הקבוצתית, אבל עדיין רוצים להשתפר בהמשך העונה ומקווים שבשבוע הזה באמת נצליח להשתפר ולהתחבר ואפילו להגיע לנקודת שיא מסוימת".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */