פורטל נוער שגריר ארה"ב באו"ם: נמשיך לתקוף את איראן אם היא תמשיך לאיים על מצר הורמוז
כתבה זאת פורסמה באתר ynet בתאריך 28-6-26 בשעה 17:52, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
הורדת תוכנות בחינם
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
שגריר ארה"ב באו"ם: נמשיך לתקוף את איראן אם היא תמשיך לאיים על מצר הורמוז
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!