פורטל נוער משבר התשתיות: "תנו לנו להביא עובדים ותוך שלושה חודשים נוריד את עלויות העבודה והבנייה"
כתבה זאת פורסמה באתר ynetbiz בתאריך 28-6-26 בשעה 17:29, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
ptusv
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
משבר התשתיות: "תנו לנו להביא עובדים ותוך שלושה חודשים נוריד את עלויות העבודה והבנייה"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!