בן גביר: ההסכם עם לבנון הוא טעות גדולה - פניתי כבר הערב לראש הממשלה בבקשה לעשות הצבעה בקבינט ואני נאבק נגד ההסכם במשך שבועות כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 27-6-26 בשעה 21:07, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. פאודה עונה 2
בן גביר: ההסכם עם לבנון הוא טעות גדולה - פניתי כבר הערב לראש הממשלה בבקשה לעשות הצבעה בקבינט ואני נאבק נגד ההסכם במשך שבועות
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!