פורטל נוער בן גביר: ההסכם עם לבנון הוא טעות גדולה - פניתי כבר הערב לראש הממשלה בבקשה לעשות הצבעה בקבינט ואני נאבק נגד ההסכם במשך שבועות
כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 27-6-26 בשעה 21:07, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
פאודה עונה 2
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
בן גביר: ההסכם עם לבנון הוא טעות גדולה - פניתי כבר הערב לראש הממשלה בבקשה לעשות הצבעה בקבינט ואני נאבק נגד ההסכם במשך שבועות
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!