פורטל נוער לוחם הושעה מלחימה לאחר שתלה דגלי ישראל במסגד בחברון
כתבה זאת פורסמה באתר ynet בתאריך 27-6-26 בשעה 20:35, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
פורום לאתר
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
לוחם הושעה מלחימה לאחר שתלה דגלי ישראל במסגד בחברון
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!