פורטל נוער סנטקום (פיקוד מרכז של ארה``ב) לחדשות אל-חדת`: אנו עובדים על העלאת נפח התעבורה במיצר הורמוז בימים הקרובים
כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 27-6-26 בשעה 15:36, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
פאודה
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
סנטקום (פיקוד מרכז של ארה``ב) לחדשות אל-חדת`: אנו עובדים על העלאת נפח התעבורה במיצר הורמוז בימים הקרובים
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!