פורטל נוער טראמפ: ישראל הייתה נעלמת אם לא הייתי מבטל את ההסכם של אובמה
כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 26-6-26 בשעה 21:49, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
כפולה 2
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
טראמפ: ישראל הייתה נעלמת אם לא הייתי מבטל את ההסכם של אובמה
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!