פורטל נוער טראמפ: "אם לא הייתי מבטל את ההסכם של אובמה - ישראל הייתה נעלמת"
כתבה זאת פורסמה באתר ynet בתאריך 26-6-26 בשעה 21:43, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
Corona Virus News
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
טראמפ: "אם לא הייתי מבטל את ההסכם של אובמה - ישראל הייתה נעלמת"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!