פורטל נוער הבורסה בת"א ממשיכה לרדת; הדולר מתחזק ועלה ל-3 שקלים
כתבה זאת פורסמה באתר ynet בתאריך 26-6-26 בשעה 14:30, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
fauda 2
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
הבורסה בת"א ממשיכה לרדת; הדולר מתחזק ועלה ל-3 שקלים
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!