פורטל נוער גילת טלקום חתמה על הסכם לאספקת ציוד לווייני בכ-2.5 מיליון דולר
כתבה זאת פורסמה באתר sponser בתאריך 26-6-26 בשעה 09:50, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
Virus Corona
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
גילת טלקום חתמה על הסכם לאספקת ציוד לווייני בכ-2.5 מיליון דולר
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!