ד"ר שולמית בלנק: "בבני ארזים אנחנו מוצפים, מתחננים להיכנס ואין מענה של המערכת" כתבה זאת פורסמה באתר srugim בתאריך 25-6-26 בשעה 17:54, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. שלטון הצללים פרק 29
ד"ר שולמית בלנק: "בבני ארזים אנחנו מוצפים, מתחננים להיכנס ואין מענה של המערכת"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!