פורטל נוער  ד"ר שולמית בלנק: "בבני ארזים אנחנו מוצפים, מתחננים להיכנס ואין מענה של המערכת"
כתבה זאת פורסמה באתר srugim בתאריך 25-6-26 בשעה 17:54, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
שלטון הצללים פרק 29
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
 ד"ר שולמית בלנק: "בבני ארזים אנחנו מוצפים, מתחננים להיכנס ואין מענה של המערכת"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!