פורטל נוער אחרי ששילמנו 3.5 מיליארד שקל בשנה: הרגולטורים יוצאים נגד עמלות הבנקים
כתבה זאת פורסמה באתר ynetbiz בתאריך 24-6-26 בשעה 11:56, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
Corona Map
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
אחרי ששילמנו 3.5 מיליארד שקל בשנה: הרגולטורים יוצאים נגד עמלות הבנקים
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!