פורטל נוער הבעלים של הפועל ת"א אחרי הפסד האליפות: "לא התחרינו בתנאים שווים"
כתבה זאת פורסמה באתר ynet בתאריך 24-6-26 בשעה 00:35, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
נגיף קורונה
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
הבעלים של הפועל ת"א אחרי הפסד האליפות: "לא התחרינו בתנאים שווים"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!