פורטל נוער הדסה בן ארי: "לא הייתה לי את הפריבילגיה שהסיפור שלי יהיה אישי"
כתבה זאת פורסמה באתר srugim בתאריך 23-6-26 בשעה 13:05, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
וירוס קורונה
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
הדסה בן ארי: "לא הייתה לי את הפריבילגיה שהסיפור שלי יהיה אישי"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!