הדסה בן ארי: "לא הייתה לי את הפריבילגיה שהסיפור שלי יהיה אישי" כתבה זאת פורסמה באתר srugim בתאריך 23-6-26 בשעה 13:05, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. וירוס קורונה
הדסה בן ארי: "לא הייתה לי את הפריבילגיה שהסיפור שלי יהיה אישי"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!