פורטל נוער אבישי בן חיים: למה אני לא משתמש במושג "דיפ סטייט"
כתבה זאת פורסמה באתר srugim בתאריך 23-6-26 בשעה 09:22, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
משחקים למחשב להורדה
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
אבישי בן חיים: למה אני לא משתמש במושג "דיפ סטייט"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!