פורטל נוער תושבת מונטריאול על הירי בעיר: "זה נורא מפחיד, אנחנו לא מקבלים מענה"
כתבה זאת פורסמה באתר ynet בתאריך 23-6-26 בשעה 09:23, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
פאודה תקצירים
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
תושבת מונטריאול על הירי בעיר: "זה נורא מפחיד, אנחנו לא מקבלים מענה"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!