יו"ר הפרלמנט האיראני: "אם לא היינו נוסעים לשווייץ - דם היה נשפך בלבנון" כתבה זאת פורסמה באתר ynet בתאריך 23-6-26 בשעה 07:23, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. התקנת פורום
יו"ר הפרלמנט האיראני: "אם לא היינו נוסעים לשווייץ - דם היה נשפך בלבנון"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!