פורטל נוער יו"ר הפרלמנט האיראני: "אם לא היינו נוסעים לשווייץ - דם היה נשפך בלבנון"
כתבה זאת פורסמה באתר ynet בתאריך 23-6-26 בשעה 07:23, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
התקנת פורום
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
יו"ר הפרלמנט האיראני: "אם לא היינו נוסעים לשווייץ - דם היה נשפך בלבנון"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!