דיווח בניוזניישן: פיקוד המרכז האמריקני הקים חמ``ל שמנטר את הפעילות והלחימה בלבנון כדי לגבש תמונת מצב על הפרות הפסקת האש כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 22-6-26 בשעה 22:55, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. כפולה 2
דיווח בניוזניישן: פיקוד המרכז האמריקני הקים חמ``ל שמנטר את הפעילות והלחימה בלבנון כדי לגבש תמונת מצב על הפרות הפסקת האש
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!