פורטל נוער בית הלחמי על מכת החיסורים בנבחרת: "זה שאנחנו עדיין משחקים זה נס, אין לנו מה לבכות"
כתבה זאת פורסמה באתר ynetsport בתאריך 21-6-26 בשעה 12:59, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
שלטון הצללים פרק 32
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
בית הלחמי על מכת החיסורים בנבחרת: "זה שאנחנו עדיין משחקים זה נס, אין לנו מה לבכות"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!