בית הלחמי על מכת החיסורים בנבחרת: "זה שאנחנו עדיין משחקים זה נס, אין לנו מה לבכות" כתבה זאת פורסמה באתר ynetsport בתאריך 21-6-26 בשעה 12:59, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. שלטון הצללים פרק 32
בית הלחמי על מכת החיסורים בנבחרת: "זה שאנחנו עדיין משחקים זה נס, אין לנו מה לבכות"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!