פורטל נוער סגן נשיא איראן: מעתה ואילך, ניהול מצר הורמוז יהיה באחריות איראן, ואנו נגבה אגרות עבור השירותים שנעניק לספינות.
כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 17-6-26 בשעה 18:54, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
fauda 2
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
סגן נשיא איראן: מעתה ואילך, ניהול מצר הורמוז יהיה באחריות איראן, ואנו נגבה אגרות עבור השירותים שנעניק לספינות.
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!