סגן נשיא איראן: מעתה ואילך, ניהול מצר הורמוז יהיה באחריות איראן, ואנו נגבה אגרות עבור השירותים שנעניק לספינות. כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 17-6-26 בשעה 18:54, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. fauda 2
סגן נשיא איראן: מעתה ואילך, ניהול מצר הורמוז יהיה באחריות איראן, ואנו נגבה אגרות עבור השירותים שנעניק לספינות.
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!