פורטל נוער ממשלת סלובניה הסירה אתמול את דגל פלסטין שהתנוסס בחזית הבניין שלה במשך שנתיים ברציפות, בתוך זמן קצר מרגע השבעת ממשלת הימין
כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 5-6-26 בשעה 15:38, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
מלכות לצפייה
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
ממשלת סלובניה הסירה אתמול את דגל פלסטין שהתנוסס בחזית הבניין שלה במשך שנתיים ברציפות, בתוך זמן קצר מרגע השבעת ממשלת הימין
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!