ממשלת סלובניה הסירה אתמול את דגל פלסטין שהתנוסס בחזית הבניין שלה במשך שנתיים ברציפות, בתוך זמן קצר מרגע השבעת ממשלת הימין כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 5-6-26 בשעה 15:38, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. מלכות לצפייה
ממשלת סלובניה הסירה אתמול את דגל פלסטין שהתנוסס בחזית הבניין שלה במשך שנתיים ברציפות, בתוך זמן קצר מרגע השבעת ממשלת הימין
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!