פורטל נוער ההוזלה האוטומטית של רשות החשמל עומדת על חצי אחוז בלבד ,שר האנרגיה מתערב ודורש מהוועדה להקפיץ את ההפחתה לשיעור של עד 5% כבר ביולי הקרוב
כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 5-6-26 בשעה 10:50, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
2019-nCoV
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
ההוזלה האוטומטית של רשות החשמל עומדת על חצי אחוז בלבד ,שר האנרגיה מתערב ודורש מהוועדה להקפיץ את ההפחתה לשיעור של עד 5% כבר ביולי הקרוב
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!