פורטל נוער הבכיר הגרמני: ``בלי המוסד הייתי מת, שירותי הביון שלנו עיוורים``
כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 2-6-26 בשעה 19:27, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
מפת חולים ברוקונה
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
הבכיר הגרמני: ``בלי המוסד הייתי מת, שירותי הביון שלנו עיוורים``
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!