פורטל נוער אהוד ברק לא מתחרט: "היינו צריכים לעשות את זה הרבה קודם"
כתבה זאת פורסמה באתר srugim בתאריך 2-6-26 בשעה 07:47, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
קורונה
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
אהוד ברק לא מתחרט: "היינו צריכים לעשות את זה הרבה קודם"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!