אהוד ברק לא מתחרט: "היינו צריכים לעשות את זה הרבה קודם"
כתבה זאת פורסמה באתר srugim בתאריך 2-6-26 בשעה 07:47,
יציאה לעמוד הכתבה
, חזרה לאתר ה
חדשות
.
קורונה
אהוד ברק לא מתחרט: "היינו צריכים לעשות את זה הרבה קודם"
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!