שר האוצר האמריקאי סקוט בסנט :החרמנו לאיראן מיליארד דולר במטבעות קריפטו. ייתכן שיש כאלה שעדיין לא הבינו שהכסף הוחרם מהארנק שלהם. כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 29-5-26 בשעה 23:03, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. 2019-nCoV
שר האוצר האמריקאי סקוט בסנט :החרמנו לאיראן מיליארד דולר במטבעות קריפטו. ייתכן שיש כאלה שעדיין לא הבינו שהכסף הוחרם מהארנק שלהם.
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!