פורטל נוער הבורסה עושה שוק, אבל מי יעשה מחזור? חצי מהחברות נסחרות בשביל הפרוטוקול בלבד
כתבה זאת פורסמה באתר sponser בתאריך 26-5-26 בשעה 16:37, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
מלכות עונה 1
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
הבורסה עושה שוק, אבל מי יעשה מחזור? חצי מהחברות נסחרות בשביל הפרוטוקול בלבד
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!