נקסטקום חתמה על הסכם להקמת מתקן אגירה בנגב המערבי בכ-65 מיליון שקל כתבה זאת פורסמה באתר sponser בתאריך 26-5-26 בשעה 12:08, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. פאודה עונה 2 פרק 4
נקסטקום חתמה על הסכם להקמת מתקן אגירה בנגב המערבי בכ-65 מיליון שקל
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!