פורטל נוער נקסטקום חתמה על הסכם להקמת מתקן אגירה בנגב המערבי בכ-65 מיליון שקל
כתבה זאת פורסמה באתר sponser בתאריך 26-5-26 בשעה 12:08, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות.
פאודה עונה 2 פרק 4
Facebook Google Twitter Digg Reddit LinkedIn StumbleUpon Email
נקסטקום חתמה על הסכם להקמת מתקן אגירה בנגב המערבי בכ-65 מיליון שקל
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!