תבעה את KSP וחויבה לשלם 35 אלף שקל: לביהמ``ש נמאס מהתובעים הסדרתיים כתבה זאת פורסמה באתר rotter בתאריך 12-5-26 בשעה 08:44, יציאה לעמוד הכתבה, חזרה לאתר החדשות. פאודה 2 פרק 4
תבעה את KSP וחויבה לשלם 35 אלף שקל: לביהמ``ש נמאס מהתובעים הסדרתיים
מה דעתך על הידיעה? תן תגובה!